Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز در سومین جلسه ویدئو کنفرانس ستاد استانی مدیریت بحران کرونا ضمن تبریک فرار رسیدن سالروز تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: از خداوند درخواست می‌کنیم که در دوران حیات ما پرچم اسلام ناب با دستان مقام معظم رهبری به حضرت، ولی عصر (عج) سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه نمایندگانی از طرف دفتر نماینده، ولی فقیه در لرستان و علوم پزشکی در امورات مربوط به فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در آرامستان‌ها به صورت روزانه حضور دارند و این روحانیون در مواردی علاوه بر غسل میت به صورت جداگانه با گروه‌های جهادی همچون تیپ مستقل رزمی تبلیغی زمان جنگ به صورت منسجم فعالیت دارند و در همین راستا امروز به صورت مستقل به بیرانشهر رفته و اقدام به گند زدایی و ضد عفونی معابر و کوچه‌های این شهر کرده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: این روز‌ها بحث فعالیت‌های جهادی و مدیریت جهادی بسیار مطرح است، مدیریت جهادی در واقع به معنی تلاش بی وقفه و بهره‌گیری مفید و موثر امکانات مادی انسانی با نیت الهی جهت رسیدن به اهدافی که مبتنی بر ارزش‌های کتاب و سنت است.

وی بیان کرد: مدیریت جهادی مبتنی بر توکل بر خداوند، اعتماد به نفس، دشمن شناسی، دوری از اختلاف، علم، درایت و تدبیر است در همین راستا هرچقدر بتوانیم مدیریتمان را براساس شاخصه‌های گفته شده تنظیم کنیم اقداماتمان نتیجه بیشتری خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت:بر اساس گزارش‌های اعلام شده توزیع ماسک و دستکش علی‌رغم تولید انبوه و زحمات سپاه برای تولید ماسک همچنان در نظام توزیع شاهد بی‌نظمی هستیم که بهتر است از روش‌ها و برنامه‌های موفق دیگران در این زمینه بهره کافی را بگیریم و از تجربیات افراد اهل خرد در استان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: دستکش یکبار مصرف در بازار به قیمت ۱۶ هزار تومان به فروش می‌رسد در همین راستا باید دستگاه‌های نظارتی این موضوع را رصد کنند که این دستکش‌ها با چه قیمتی به دست مغازه دار می‌رسد که با این قیمت بالا به فروش می‌رسد و همچنین بر اساس گزارش‌های رسیده در بازار اطراف حرم امامزاده زیدبن علی (ع) اقلامی به فروش می‌رسد که این اقلام به دستگاه‌ها اهدا شده و یا از خارج از استان برای برخی دستگاه‌ها ارسال شده است که دستگاه‌های نظارتی باید این موضوع را پیگیری و صحت و سقم ایم موضوع را پیگیری کنند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده در منطقه فلک الدین ساختمان مخروبه‌ای مربوط آموزش و پرورش محل بازیافت شده که طی جلسه‌ای بنا شده سازمان صنعت معدن و تجارت بازیافتی‌ها را جمع‌آوری و مکانی در بیرون شهر برای بازیافت ضایعات فراهم کند، ولی اینطور شنیده شده که در محله فلک الدین یک طبقه اکثر ساختمان‌های دو طبقه به محل جمع‌آوری ضایعات بازیافتی تبدیل شده که می‌تواند منشا بسیاری از بیماری‌ها و ویروس کرونا در این منطقه شود که باید با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم به وضعیت این منطقه محروم رسیدگی شود.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ماسک دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع پیراهن در آستانه فرا رسیدن نوروز در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام محمد ابراهیم نور آبادی مسول گروه جهادی شهید سید کاظم موسوی گفت: به همت گروه جهادی شهید سید کاظم موسوی و پایگاه شهدای گمنام مسجد امام حسن مجتبی (ع) حدود دو هزار عدد پیراهن تهیه و بین موئثرین و خانواده‌های نیازمند شهرستان میامی و شهرستان شاهرود توزیع می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادامه بارندگی در زنجان و آماده‌باش کامل دستگاه‌های مرتبط
  • عیدی گروه جهادی امام علی(ع) به نیازمندان در خوی
  • وعده رئیس سازمان مدیریت برای اختصاص اعتبار ساماندهی «فلک‌الافلاک»
  • رمز موفقیت و ایمنی پروازهای نهاجا، صداقت و روحیه جهادی است
  • لزوم ساماندهی بازیافت کارخانجات و مجتمع‌های بین‌راهی استان قم
  • تمهیدات مدیریت بحران فارس و لرستان درپی هشدار سیلاب
  • برای ساماندهی اطراف قلعه فلک‌الافلاک ۲۹ میلیارد اسناد پرداخت خواهد شد
  • مدیریت جهادی رزمندگان سبب ناکامی دشمن در جنگ ۸ ساله شد
  • توزیع پیراهن در آستانه فرا رسیدن نوروز در میامی
  • عیدی دستگاه نظارتی به مردم گیلان