Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شاهین شهر، عبدالرسول مستاجران معاون فرهنگی و دانشجویی واحد شاهین شهر، تعطیلی دانشگاه‌ها برای مقابله با ویروس کرونا و ضرورت حفظ ارتباط علمی و فرهنگی دانشجویان با دانشگاه را یادآور شد و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر علاوه بر برگزاری کلاس‌های مجازی، به‌منظور فرهنگ‌سازی برای پیشگیری و مقابله با توسعه ویروس کرونا اقدام به برگزاری مسابقه طراحی پوستر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر به‌دلیل دارا‌بودن رشته‌های گرافیک، مهندسی کامپیوتر، امور فرهنگی و رسانه و برنامه‌ریزی فرهنگی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از ظرفیت بسیار مناسبی برای کمک به فرهنگ‌سازی بصری برخوردار است.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر تاکید کرد: دانشجویان می‌توانند طرح‌های خود را با استفاده از نرم‌افزارهای مربوطه طراحی و به دانشگاه ارائه کنند.

مستاجران اضافه کرد: آثار ارزشمند این مسابقه به‌منظور استفاده در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا و شهرداری‌های استان اصفهان قرار خواهد گرفت تا به نام طراح اثر منتشر شود.

وی عنوان کرد: دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند حداکثر تا بیستم فروردین‌ماه طرح‌های خود را به به‌صورت مجازی به حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد شاهین‌شهر ارسال کنند.

این مقام مسئول افزود: در پایان مسابقه به نفرات برتر جوایز ویژه اهدا و به تمامی طراحان شرکت کننده در این مسابقه نیز از طرف دانشگاه گواهی ارائه اثر اهدا می‌‌شود‌.

انتهای پیام/

108 / 167 دانشگاه آزاد شاهین شهر عبدالرسول مستاجران کرونا مدیریت بحران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد شاهین شهر کرونا مدیریت بحران واحد شاهین شهر دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد