Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناسان امنیتی عراق درباره ادامه اقدام هواپیماهای آمریکایی در نقض حریم هوایی این کشور هشدار دادند.

به گزارش شبکه تلویزیونی الاتجاه، کارشناسان امنیتی گفتند این اقدامات از احتمال فعالیت جنایتکارانه یا تعیین اهداف جدید واشنگتن خبر می‌دهد که در آینده آنها را اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان با اشاره به اینکه آمریکا هیچ توجیهی برای به پرواز درآوردن هواپیماهای خود بر فراز عراق ندارد، افزودند: دولت آمریکا از مشغول بودن عراق به ویروس کرونا برای تعیین اهداف جدید خود و انتقال تجهیزاتش به برخی مواضع بهره‌برداری می‌کند که به دور از موشک‌های مقاومت باشد.

طی هفته‌های اخیر نظامیان آمریکا به اقدامات تحریک‌آمیز خود در عراق افزوده و هواپیماها و بالگردهای آمریکایی بر فراز برخی مناطق عراق گشت‌زنی می‌کنند.

گروه‌های مقاومت عراق درباره تحرکات و نیز تهدیدهای اخیر آمریکا هشدار داده و اعلام کردند که پاسخ هرگونه اقدام احتمالی آمریکا را خواهند داد.

«محمد محیی»، سخنگوی کتائب حزب الله عراق اعلام کرد که این گروه با نقشه‌های شوم آمریکا مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات عراق تحرکات آمریکا در عراق حضور نظامی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

به گزارش بی بی سی، وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟