Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@20:44:46 GMT

کشف انبار احتکار اقلام مواد بهداشتی درگچساران

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۲۶۴۵

کشف انبار احتکار اقلام مواد بهداشتی درگچساران

به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ "سید محمد موسوی"،فرمانده انتظامی گچساران  در تشریح این خبر گفت : ماموران انتظامی شهرستان گچساران در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقدار قابل توجهی مواد بهداشتی در انبار باربری، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه ادره بهداشت و درمان در اجرای طرح مبارزه با محتکران اقلام بهداشتی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا موفق به کشف بیش از ۱۵هزار قلم مواد و تجهیزات بهداشتی  شدند که تحقیقات پلیسی برای شناسایی  دستگیری صاحب اموال در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی اظهارکرد:کالاهای مکشوفه و احتکار شده شامل دستکش، لباس گان، ماسک، عینک، ژل ضدعفونی کننده، شیلد صورت می باشد که پس از کشف و ضبط با دستور مقام قضائی تحویل اداره بهداشت و درمان شهرستان شد.

فرمانده انتظامی گچساران در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وجود هر نوع کالای احتکارشده و قاچاق، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

46
 

کد خبر 1371425

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که حمله نظامی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه ممکن است منجر به حمام خون شود. او همچنین خواستار آتش بس فوری شد.

براساس گزارش المیادین، تدروس آدهانوم گبریسوس در پلتفرم «X» نوشت: سازمان بهداشت جهانی عمیقاً نگران است که عملیات نظامی در مقیاس وسیع در رفح غزه ممکن است منجر به حمام خون شود و سیستم بهداشتی را که از قبل شکسته است، تضعیف کند.

این در حالی است که ارتش صهیونیستی همچنان به بمباران غزه و رفح ادامه می‌دهد. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرده است از طریق زمین به رفح حمله خواهد کرد تا تیپ‌های حماس را از بین ببرد.

کشور‌های اروپایی، سازمان ملل و آمریکا، متحدان اصلی رژیم صهیونیستی، از نتانیاهو خواستند که ایده حمله زمینی به این شهر را کنار بگذارد.

به گفته ینس لرکه، سخنگوی دفتر سازمان ملل متحد، این حمله علاوه بر تلفات انسانی، ضربه‌ای قوی به عملیات‌های بشردوستانه در سراسر نوار غزه خواهد بود، زیرا گذرگاه رفح در قلب عملیات‌های بشردوستانه قرار دارد.  

سازمان جهانی بهداشت در بیانیه‌ای افزود که این امر همچنین باعث تضعیف سیستم بهداشتی از قبل فلج شده، می‌شود، در حالی که تنها ۱۲ بیمارستان از ۳۶ بیمارستان در غزه هنوز فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان