Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت گفت: از مردم تشکر می‌کنیم که در مراسم آغاز سال نکات بهداشتی را مد نظر قرار دادند و در اکثر قاطع استان‌ها سیر نزولی را در بیماری کرونا مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: دیشب آمار همه استان‌ها را می‌خواندم، خوشبختانه دیروز در همه استان‌ها سیر مبتلایان به کرونا نزولی بوده است و این برای من بسیار خوشحال‌کننده بود که مسیری که پزشکان متخصصان و مردم ما انتخاب کردند مسیر درستی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی از آغاز دولت و ستاد عملی کرونا تصمیمات خوبی اتخاذ کرد اولین جلسه ما ششم اسفندماه برگزار شد و در همان جلسه تصمیم برای فاصله اجتماعی و دعوت مردم به لغو سفرهای نوروزی گرفتیم.

رئیس جمهور گفت: ۸۰ درصد کاهش سفرهای نوروزی را داشته ایم، اجرای مدل قرنطینه چینی در ایران و در هیچ کشوری قابل اجرا نبود.طرح فاصله گذاری اجتماعی در مرحله اول و دوم اقدامات لازم و ضروری برای کشور بوده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور کرونا کرونا در ایران کرونا ویروس قرنطینه چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترجیح می‌دهیم فیلترمان کنند تا اینکه پلتفرم خود را بفروشیم

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، بایت دنس در بیانیه‌ای اعلام است که «هیچ برنامه‌ای برای فروش تیک تاک ندارد.»

تیک تاک سهم کمی از کل درآمد و کاربران فعال روزانه شرکت بایت دنس را به خود اختصاص می‌دهد، بنابراین شرکت چینی ترجیح می‌دهد در بدترین سناریو، شبکه اجتماعی آن در ایالات متحده تعطیل شود تا اینکه آن را به یک خریدار بالقوه آمریکایی بفروشد.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی اشتراک ویدئوی کوتاه تیک تاک در آمریکا غیرقانونی شده و فیلتر شود.

بیشتر بخوانید:

درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود

پیش‌تر مقامات دولت آمریکا خواهان واگذاری نمایندگی این پلتفرم چینی به فرد یا شرکتی آمریکایی شده بودند و لایحه ای را نیز در این خصوص به تصویب رساندند.

کد خبر 847209 برچسب‌ها شبکه‌ اجتماعی بایدن چین و آمریکا چین ایالات متحده آمریکا اینترنت

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • ترجیح می‌دهیم فیلترمان کنند تا اینکه پلتفرم خود را بفروشیم
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد