Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون قضایی، گفت: دستگاه های ذیربط  برای اشخاصی که طرح فاصله گذاری اجتماعی را نقض می کنند، جریمه های سنگین در نظر بگیرند ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: دستگاه های ذیربط  برای اشخاصی که طرح فاصله گذاری اجتماعی را نقض کرده و با سهل انگاری سلامت و جان شهروندان دیگر را به خطر می اندازند جریمه های سنگین در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی و دیگر دستگاهها افزود: اخیرا فیلم ها و مطالبی در فضای مجازی منتشر شده که برخی از مردم به پلیس به دلیل انجام وظیفه و جلوگیری از خروج خودروها از شهرها توهین می‌کنند ، مشخص است که زمانی که این گونه رفتارها ادامه یابد ، ماموری که شبانه روز تلاش می‌کند هم خسته می‌شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه باید با شخصی که علی رغم توصیه ها برای سفر از شهر خود خارج می شود ، طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده و هنجار شکنی میکند برخورد شود، ادامه داد:باید محدودیت‌ها را تا زمانی ادامه دهیم که این ویروس ریشه کن شود در غیر این صورت مدت ها بخش های مختلف کشور درگیر مقابله با این ویروس خواهند بود.

ابوترابی با ابراز اینکه همه هموطنان باید به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اهتمام ورزند، اظهار داشت:امروز شاهد این هستیم که برخی از افراد در روستاهای کوچک مبتلا به ویروس کرونا شده اند که افراد از شهرها این ویروس را به آنجا برده‌اند؛  اگر این روال ادامه یابد و عده ای بدون رعایت توصیه ها، به رفتارهای خود ادامه دهند، هزینه های مالی و جانی ناشی از کرونا افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با اشاره به نقش نهادهای نظامی و انتظامی و قوه قضائیه برای اجرایی شدن طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت:اگر برخی افراد به دنبال مختل کردن این طرح هستند، قطعا برخورد با آنها باید در دستورکار نهادهای مربوطه باشد، چرا که بحث جان و سلامتی مردم در میان است.

انتهای پیام/

R30411/P/S1,15/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی عضو کمیسیون قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد : اسرائیل فهمید که سمه ما چقدر پر زور است و پاسخی که داده شده، در حد تنبیه اسرائیل بود.

سید کاظم دلخوش، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی اظهارداشت: اسرائیل فهمید که سمبه ما چقدر پر زور است و پاسخی که داده شده، در حد تنبیه اسرائیل بود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی یک جرثومه فسادی که هرچقدر جلوی خود را بازتر می‌دید حملات رو تشدید‌تر می‌کرد. الان فکر می‌کنم با این حرکت سپاه، اسرائیل سر جای خود نشست، زیرا بعد از این دیگر پاسخ‌هایی که دریافت می‌کند پاسخ‌های آسانی نیست.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: اسرائیل هیچ زمانی تاریخ و ملتی نداشته و ندارد؛ ملتی که در آن پهنه جغرافیایی است ملت فلسطین است.

دلخوش در پایان اظهار داشت: از عزیزان سپاه، دستگاه‌های نظامی و انتظامی که در مقابله با دشمنان به خوبی ایستادگی کردند تقدیر و تشکر می‌کنم، و ملت ایران هم از این عمل قطعاً تقدیر کرده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد