Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس دادگستری شهرستان بافت گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حسب بخش نامه ریاست قوه قضاییه؛ به ۶۲ درصد زندانیان مرخصی اعطا شده است.

"سجاد علیدادی سلیمانی" صبح امروز  در بازدید بندهای مختلف زندان شهرستان بافت به همراه فرماندار و سایر اعضای شورای تامین شهرستان گفت:در حال حاضر بند نسوان زندان بافت تعطیل شده است و حتی یک مورد خانم نیز در زندان به سر نمی برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تمامی زندانیان بافت در سلامت کامل به سر می برند، خاطر نشان کرد: با هماهنگی بعمل آمده با مرکز بهداشت و درمان شهرستان به صورت مستمر کارشناسان بهداشتی در زندان حاضر می شوند و ضمن آگاه سازی زندانیان به وضعیت سلامت زندانیان رسیدگی می نمایند.

علیدادی سلیمانی به زیرساخت های خوب الکترونیکی در دستگاه قضایی استان اشاره کرد و افزود: مقرر شده است تا پایان ویروس کرونا هیچ زندانی از زندان به مراجع قضایی اعزام نشود و دادگاه ها به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شوند.

این مقام قضایی با تاکید بر اینکه هیچ جای نگرانی برای زندانیان و خانواده های آنها وجود ندارد و فعلا مرخصی زندانیان تا پایان فرودین ماه تمدید خواهد شد بیان کرد: بخش های مختلف زندان به صورت مستمر ضدعفونی می شود و به میزان لازم ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در اختیار زندانیان و پرسنل زندان قرار داده شده است و تاپایان شیوع این ویروس منحوس ملاقات های حضوری زندانیان لغو شده است .

رییس دادگستری شهرستان بافت گفت:در صورت ورود زندانی جدید وی به مدت ۱۴روز در یک محل جداگانه در قرنطینه نگهداری خواهد شد

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان

رئیس شورای هیئات مذهبی کاشان از آزادی شش زندانی جرائم غیرعمد در کاشان توسط هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدعلی اکبر جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی هیئات مذهبی شهرستان کاشان، اظهار داشت: یکی از اقدامات خداپسندانه هیئات مذهبی شهرستان کاشان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حضور فعالی دارند، افزود: هیئات مذهبی شهرستان کاشان از ابتدای سال تاکنون شش زندانی جرایم غیرعمد را به آغوش گرم خانواده بازگرداندند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان با بیان اینکه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توسط هیئات مذهبی این شهرستان به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود، ابراز داشت: هیئات مذهبی شهرستان کاشان علاوه بر برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی در امورات فرهنگی نیز فعالیت بسیار خوبی دارند.

وی با بیان اینکه در ماه‌های پیش رو و با آغاز ماه محرم و صفر فعالیت هیئات مذهبی شهرستان کاشان دوچندان می‌شود، گفت: کاشان بیش از یک هزار هیئت رسمی و غیررسمی دارد که در زمان‌هایی مختلف اقدامات فرهنگی مذهبی انجام می‌دهند.

جلال‌زاده با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در سایر اقدامات نظیر بسته‌های حمایتی، امدادرسانی در ایام کرونا و کمک به بخش درمان تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند، تصریح کرد: هیئات مذهبی شهرستان کاشان همواره در کنار مردم بوده و در حمایت از نیازمندان تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است