Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:53:01 GMT

پلمب ۶۳ واحد صنفی متخلف در شهرستان نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۳۱۲۳

پلمب ۶۳ واحد صنفی متخلف در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد ساکی بیان داشت: طی هفته گذشته و برابر مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان همدان و شهرستان نهاوند اصناف و بازار در سطح استان همدان به غیر از صنوف خدماتی تعطیل اعلام شد.

وی در ادامه افزود: به محض ابلاغ مصوبات به دستگاه‌های اجرایی و انتظامی بلافاصله گشت ویژه بازرسی و کنترل اصناف مختلف تشکیل و به صورت مستمر بازرسی‌های لازم از اصناف صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ساکی همچنین در ادامه تصریح کرد: در همین راستا طی روزهای گذشته تعداد ۶۳ واحد صنفی متخلف که علی رغم تذکر و ابلاغ قبلی مبنی بر تعطیلی واحد صنفی خود و عدم فعالیت در ایام مشخص شده مشغول فعالیت بوده‌اند با همکاری اداره صمت و طبق قانون پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه هدف اصلی مسئولین و دغدغه آنان جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع سریع زنجیره انتقال این ویروس همچنین حفظ سلامت جامعه است از شهروندان خواست به توصیه‌های بهداشتی توجه ویژه داشته و در این مسیر همکاری لازم را با پلیس و دیگر دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

کد خبر 4889452

منبع: مهر

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سال جهش تولید گرگان سیلاب طرح غربالگری بارش باران شهرکرد فاصله گذاری اجتماعی تردد وسایل نقلیه ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر

‌معصومه جودکی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: یک کارگاه زیرزمینی که به صورت غیرمجاز و در شرایط غیربهداشتی اقدام به تهیه فلافل، ساندویچ و … می‌کرد، توسط کارشناسان بهداشت مرکز بهداشت غرب کرج کشف و پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه این واحد محصولات خود را توسط چرخ‌های سیار در منطقه عرضه می‌کرد، عنوان کرد: در بازرسی از این واحد، بیش از ۳۰ کیلوگرم از مواد آماده شده و سبزیجاتی که بدون طی مراحل گندزدایی خرد شده بود، امحا شد.

کد خبر 6097352

دیگر خبرها

  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند