Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، آرام هایراپتیان دروازه بان روسیه ای -ارمنستانی پیکان از زمان تعطیلی لیگ برتر در تهران مانده و به تنهایی مشغول تمرین و منتظر مشخص شدن برنامه لیگ برتر است.
وی در خصوص نحوه حضورش در پیکان و لیگ ایران گفت: ایجنت من بهم اطلاع داد از لیگ ایران پیشنهاد دارم. دوست داشتم بازی در خارج از ارمنستان و روسیه را تجربه کنم ‌و ابتدا به تحقیق در خصوص تیم پیکان پرداختم و متوجه شدم مربی بزرگ با رزومه بالای ملی این تیم را هدایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین نیز باعث شد از حضور در این تیم استقبال کنم. البته باید تاکید کنم دستمزدم به نوعی کمتر از آنچه در روسیه می گرفتم است ولی چالش زندگی و بازی در ایران برایم جذاب است.
کاپیتان تیم ملی ارمنستان که در روسیه متولد شده، در این باره اظهار داشت: پدر من روس و مادرم ارمنستانی است که در روسیه زندگی کرده اند. خود من در شهر سوچی متولد شده و فوتبال حرفه ای را نیز از روسیه و تیم سوچی آغاز کردم.
هایراپتیان درباره شرایط پیکان عنوان کرد: این تیم از بازیکنان با کیفیتی در نقاط مختلف زمین برخوردار است و بدون تعارف جایش با این پتانسیل در نیمه بالای جدول است. بدشانسی و مشکل بدنی در نیم فصل اول باعث ناکامی پیکان شد. اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد، تیممان نتایج لازم را برای صعود چند پله ای در جدول به دست آورده بود.
هایراپتیان درباره مشکل بدنی پیکان که در صحبت هایش به آن اشاره کرد، گفت: نباید درباره جزئیات صحبت کنم. از زمانی که در تمرینات شرکت کردم، می دیدم مربی بدنساز فقط کار هوازی انجام می دهد و تمرین سرعتی و چابکی نمی گذارد؛ حتی کنجکاو شدم اما جواب داد تمرین چابکی باعث مصدومیت می شود. وی با لحن نامناسبی گفت پدرش هم بدنساز بوده و بازیکن نباید از او سوالی بپرسد.
سنگربان پیکان در خصوص ماندنش در ایران، عنوان کرد: قرار بود تمرینات از ششم فروردین آغاز شود و اوایل همین ماه نیز همسرم می خواست به تهران بیاید ولی ناگهان دنیا درگیر ویروس کرونا شد و همسرم اجازه سفر به تهران پیدا نکرد. خودم خواستم بروم اما مطلع شدم تا به فرودگاه برسم برای چهارده روز قرنطینه می شوم که هم سخت است و هم احتمال دارد در همان محیط فرد آلوده ای باشد. ناچار تنها در آپارتمانم هستم و روزی یک ساعت در پارک یا زمین پیکان شهر نروم، دوی انجام می دهم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟

ام‌جی سایبرستر ازجمله خودرو‌هایی است که توانسته توجه فراوانی را در جهان به سمت خود جلب کند. این خودروی چینی-انگلیسی به‌تازگی در تهران و روی خودروبر دیده‌شده و احتمالاتی مبنی بر ورود این خودرو به کشور وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین، خودروساز MG سال ۱۹۲۴ در آکسفورد انگلستان تأسیس شد. در طول سال‌ها، این برند تغییر کرده و اکنون تحت مالکیت سایک‌موتور چین است. MG سایبرستر برای اولین بار در جشنواره سرعت گودوود در جولای ۲۰۲۳ حضور یافت.

زبان طراحی محصولات ام‌جی در سایبرستر دیده می‌شود. طراحی خودرو به صورت کلی مدرن به نظر می‌رسد، اما ادای احترام به رودستر‌های نمادین MG هم در آن دیده می‌شود.

چراغ‌های جلویی تلفیقی از خطوط تند و تیز و همچنین خطوط منحنی دارند. کاپوت خودرو کشیده و خمیده به سمت پایین طراحی‌شده و باعث شده تا دماغه خودرو باریک‌تر به نظر برسد. درب‌های قیچی‌شکل و بالارونده از جذابیت‌های این خودرو به‌حساب می‌آیند. گرافیک داخلی چراغ‌های جلویی زیبایی و جذابیت خاصی دارند.

چراغ پشتی از سبک L مانند و متصل بهره برده و درون آن‌ها یک فلش دیده می‌شود. نمای کناری طراحی خمیده و منحنی‌شکلی دارد. تیونینگ شاسی سایبرستر توسط گروه ایتالیایی DANISI انجام می‌شود که قبلاً با گروه فرمول یک فراری همکاری می‌کرد.

سایبرستر به‌عنوان میراث MG، عناصر طراحی کلاسیک خود را با نمای جانبی متمایز و فضای داخلی با صندلی‌های چرمی ناپا و پنل مرکزی فیبر کربنی ادامه می‌دهد. در بالای فرمان، نمایشگر کیلومترشمار را خواهید دید که از سه پنل LCD تشکیل‌شده است. سیستم اطلاعات-سرگرمی سایبرستر از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۱۵۵ بهره می‌برد که در مقایسه با دیگر رقبا ضعیف‌تر است.

نسخه پایه سایبرستر به یک موتور الکتریکی روی محور عقب تجهیز شده است که ۳۱۴ اسب‌بخار قدرت دارد. بهترین نسخه چهارچرخ محرک بوده و خروجی آن به ۵۴۴ اسب‌بخار می‌رسد. حداکثر سرعت سایبرستر ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است. دو باتری برای این خودرو اسپرت در نظر گرفته‌شده است؛ باتری ۶۴ کیلووات و باتری ۷۷ کیلووات که برد آن‌ها به ترتیب ۵۰۱ تا ۵۸۰ کیلومتر است.

شاید این برد کم به نظر برسد؛ اما ام‌جی برای کنترل وزن خودرو، باتری بزرگ‌تری را نمی‌توانست نصب کند. سایبرستر چهارچرخ محرک برابر ۱۹۸۵ کیلوگرم وزن دارد.

این خودروی زیبا و اسپرت در صورت ورود به بازار ایران، می‌تواند لقب زیباترین و خاص‌ترین خودروی وارداتی بازار ایران را یدک بکشد!

دیگر خبرها

  • برگزاری ماراتون اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • برگزاری ماراتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • برگزاری مارتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • (تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد