Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@04:43:02 GMT

بعد از غلبه بر کرونا برای قهرمانی مبارزه می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۳۲۷۱

بعد از غلبه بر کرونا برای قهرمانی مبارزه می‌کنیم

رئیس هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم گفت: اول بر کرونا غلبه می‌کنیم و سپس آماده قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویچلر کشور می‌شویم.

یحیی ابطحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر برنامه‌ریزی خوبی برای کسب مقام قهرمانی کرده بودیم و مسیر خوبی را پیش‌ می‌رفتیم اما شیوع کرونا هم روند موفق تیم ما را متوقف کرد و هم لیگ برتر را به تاخیر انداخت، با این حال قطعا مصلحت خدا در این بوده و در کنار دیگر هموطنان این روزها در خانه هستیم تا شرّ کرونا کم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین باید قهرمان فصل 1398 مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از شروع سال 99 مشخص می‌شد اما شیوع کرونا این لیگ را به تعویق انداخت و فعلا هیچ فعالیتی نداریم چون سلامت بازیکنان و کادر تیم مهمتر است.

ابطحی ادامه داد: از جمع 6 تیمی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر حضور داشتند، دو تیم پیام مخابرات اصفهان و شهروند آمل راهی مرحله نهایی شده‌اند و از جمع چهار تیم حاضر در مرحله پلی‌آف نیز دو تیم دیگر به این مرحله می‌روند تا قهرمان لیگ برتر را مشخص کنند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم افزود: تیم‌های ایثار شیمیدُر قم، هیأت اراک، آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد و هیأت زنجان چهار تیم حاضر در مرحله پلی‌آف بازی‌های این فصل هستند که دیدارهای نخست این مرحله را تیم‌های ایثار شیمیدُر و هیأت اراک از حریفان خود برده و شانس بیشتری برای صعود به مرحله پایانی دارند.

وی اضافه کرد: قرار بود دیدارهای مرحله نهایی روزهای پانزدهم و شانزدهم اسفند به انجام برسد که به دلیل شیوع کرونا به زمان دیگری موکول شد و در تصمیم‌گیری جدید مسوولان برگزاری رقابت‌ها، قرار است چهار تیم مرحله نهایی برای تعیین قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بعد از عادی شدن اوضاع فعلی با یکدیگر رقابت کنند.

ابطحی راجع به اینکه آیا میزبان دیدارهای این مرحله مشخص است یا خیر؟ افزود: باید منتظر دو تیم دیگر راه یافته به مرحله نهایی باشیم تا انجمن بسکتبال با ویلچر میزبان این مرحله را تعیین کند، به واسطه اینکه بازی‌های المپیک و پارالمپیک هم یک سال به تعویق افتاده، دست انجمن برای زمان‌بندی بازی‌های این مرحله باز است و قطعا بعد از غلبه بر کرونا به میدان خواهیم رفت.

گفتنی است: تیم‌های پیام مخابرات اصفهان، هیأت زنجان و آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد در گروه نخست مسابقات و تیم‌های ایثار شیمیدُر قم، شهروند آمل و هیأت اراک در گروه دوم مقدماتی با یکدیگر رقابت کردند که طبق دستورالعمل برگزاری رقابت‌ها، پیام مخابرات از گروه نخست و شهروند آمل از گروه دوم به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی رفته‌اند و چهار تیم دیگر برای دو سهمیه دیگر مرحله نهایی در پلی‌آف و به شکل 2 از 3 با یکدیگر مسابقه می‌دهند، در حالی که تیم ایثار شیمیدر قم دو قهرمانی این رقابت‌ها در سال‌های 93 و 94 در کارنامه دارد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم ایثار بسکتبال با ویلچر شیمیدر قم لیگ برتر بسکتبال بسکتبال با ویلچر مرحله نهایی چهار تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، تیم غزاله آذر پرست و مارال چریکی با نتایج شش بر سه و شش بر چهار تیم سعیدیان و سوگند ضمیرزاده را شکست دادند.

خانم‌ها ساره هژبر و فاطمه سرسنگی نیز تیم فاطمه حجازی و پریا پارسیان را شکست دادند.

رقابت یاسمن حیدری با شیرین سیدیان نیز با نتایج شش بر دو و شش بر یک سوگند اسدی و فریماه نورینانی را شکست دادید. 

تیم نیکی ثابتی با نیکو شیرازی‌فر نیز شش بر یک و شش بر دو به پایان رسید و زوج نیلوفر قنودی نیز درنا یگانه را مغلوب کردند.

 تیم فرهان اهرزاد و امیرعلی بنده نژاد با نتایج شش بر یک توانستند زوج کاوه ادیبی و خان‌محمدی را از پیش رو برداشتند.

مهدی بازگیر و علی رییسی نیز با نتایج هفت بر پنج زوج مانی منصوری و سینا یگانه را شکست دادند.

سالار ریاحی و ملک محمدی هم با نتابج هفت بر شش و شش بر دو و تیم کامبیز درویش نژاد و سامی داوطلب را بردند و در نهایت تیم شهریار اهرزاد و مسعود پیروزی با نتیجه دو بر یک تیم نوید آبیاری و امیر حسین آسودی را شکست دادند.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی نیز مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد.

لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی نیز به عنوان سرداور و مدیر مسابقات در بخش بانوان حضور دارند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)