Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در ۱۳ فروردین برای مقابله با ویروس کرونا مردم ضمن توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همکاری کرده‌اند که خلوت بودن سواحل خلیج فارس، بوستان‌ها و تمامی تفرجگاه‌های حکایت تحقق این مهم دارد. ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا تمامی راه‌های موصلاتی استان بوشهر از مبدا شهرهای استان بوشهر مسدود و پارک‌ها، بوستان‌ها  و تفرجگاه‌ها تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مردم استان بوشهر که همواره برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در همه عرصه‌ها و سطوح پای کار بوده‌اند امروز نیز در 13 فروردین روز طبیعت در خانه ماندند تا بار دیگر از انتشار این ویروس جلوگیری کنند.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر با بیان اینکه تردد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی ممنوع است اظهار داشت: نیرو‌های انتظامی و امدادی و بسیج در جاده‌ها و شهر‌ها تردد‌ خودروها را کنترل می‌کنند و این در حالی است که تردد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی برای مقابله با بیماری کرونا ممنوع است.

ورودی همه تفرج‎گاه‌ها و بوستان‌ها و ورودی سواحل استان بوشهر بسته است

سرهنگ قدرت الله کشکولی تاکید کرد: در داخل شهر‌ها نیز ورودی همه تفرج‎گاه‌ها و بوستان‌ها و ورودی سواحل بسته است و محدودیت‌های تردد همچنان ادامه دارد.

وی خلوت بودن سواحل خلیج فارس، بوستان‌ها و  تمامی تفرجگاه‌ها را مورد اشاره قرار داد و ادامه داد: خوشبختانه مردم امروز به پارک‌ها و بوستان‌ها مراجعه نکرده‌اند و معابر بزرگراهی خلوت است.

مردم استقبال خوبی از پویش در خانه می‌مانیم کرده‌اند

 در 13 فروردین برای مقابله با ویروس کرونا مردم ضمن توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت، با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همکاری کرده‌اند که خلوت بودن سواحل خلیج فارس، بوستان‌ها و  تمامی تفرجگاه‌های حکایت تحقق این مهم دارد.

 فرماندار کنگان با قدردانی از همراهی مردم در مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: از همراهی مردم  در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تقدیر می‌شود و انتظار داریم همچنان توصیه‌های پزشکان را جدی بگیرند و در منازل خود باقی بمانند.

سید علی پاک‌نژاد خاطرنشان کرد: در راستای مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا ، هر گونه تجمع و حضور در سواحل و پارک‌ها ممنوع می‌باشد.

وی تاکید کرد: برای دورهمی سیزده‌بدر و شوق حضور در کنار هم برای تفریح را به زمانی که کرونا را شکست دادیم، موکول کنیم.

فرماندار کنگان بیان کرد: باور داشته باشیم به همراه خانواده در محیطی کاملاً قرنطینه و ایزوله زندگی کنیم زیرا ویروس در همه ممکن است باشد، پس امسال سبزه‌ها را در خانه‌هایمان گره بزنیم و کرونا را شکست دهیم.

پاک‌نژاد با اشاره به تصویب دستورالعمل برای مقابله با افرادی که با خودرو در جاده‌ها تردد می‌کنند و یا در تفرجگاه‌ها حضور دارند افزود: آن دسته از  خودروهایی که روز 13 فروردین در طبیعت مستقر می‌شوند و یا  افراد نسبت به نصب چادر اقدام کنند، مشمول اعمال قانون و جریمه 500 هزار تومانی و توقیف خودرو توسط مأموران پلیس می‌شوند.

درب پارک‌ها و بوستان‌های شهری و جنگلی بسته است

فرماندار بوشهر هم با اشاره به اینکه تردد خودروها در محورهای بوشهر ممنوع است اظهار داشت: افراد به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا در 13 فروردین تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به مناطق گردشگری و تفرجگاه‌ها و ایجاد ازدحام ندارند.

عباس جمشیدی، با اشاره به کاهش تردد خودروها در محورهای اصلی و فرعی استان بوشهر گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون حجم سفرها و تردد خودروها در محورهای بوشهر کاهش داشته است .

وی با اعلام تعطیلی تمام صنوف به غیر از اصنافی که نیازهای ضروری مردم را تامین می‌کنند، تصریح کرد: قطعا در این خصوص با متخلفان برخورد خواهد شد.

بوشهری‌ها خروج از منزل در روز طبیعت را استقبال از ویروس کرونا می‌دانند گفت‌وگوی ویدئویی تسنیم| فرمانده سپاه بوشهر: 6 هزار بسیجی در استان بوشهر با کرونا مقابله می‌کنند / 20 هزار ‌نقطه ‌ضدعفونی شد‌ 5000 پرس غذای متبرک حرم رضوی (ع) در مراکز درمانی در استان بوشهر توزیع شد

فرماندار بوشهر  از مردم درخواست کرد همچنان که تا به‌حال همراهی داشته‌اند، در روز طبیعت نیز با عدم تردد در معابر عمومی و تفرجگاهی،در خانه بمانند تا ناخواسته مسبب سرعت بخشی به شیوع بیماری کرونا نشوند.

انتهای پیام/190/ی

R41363/P/S6,53/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تردد خودروها برای مقابله بوستان ها استان بوشهر ویروس کرونا بوستان ها تفرجگاه ها پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد

مدیرکل توسعه خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر کشور از راه‌اندازی بیش از ۷ هزار خانه هلال در استان‌ها خبر داد و گفت: در هفته هلال احمر تعداد خانه‌های هلال در سطح کشور به ۸ هزار خانه افزایش خواهد یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عباس احدپور  صبح امروز در نشست بررسی توسعه کمی و کیفی خانه‌های هلال در سطح استان بوشهر با اشاره به نقش مهم این خانه‌ها در عرصه حل مشکلات جامعه هدف، اظهار داشت: در هفته هلال احمر تعداد خانه‌های هلال در سطح کشور به 8 هزار خانه افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از 7 هزار خانه هلال در سه بخش روستایی، شهری و تخصصی راه‌اندازی شده که یکی از نقش‌های مهم آن هنگام وقوع حوادث رسیدگی سریع به آسیب‌دیدگان، دیده‌بانی و اطلاع‌رسانی است.

مدیرکل توسعه خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای مشارکت‌های مردمی، گفت: نقش محوری خانه‌های هلال استفاده از ظرفیت‌های موجود در همان مناطق است که در استان بوشهر شاهد این ظرفیت عالی هستیم و باید برنامه پاسخگویی و برنامه هدف‌گذاری مناسب در ادامه راه وجود داشته باشد که در زمان بحران بهترین پاسخگویی ارائه شود.

احدپور با بیان نقش موثر آموزش محور بودن خانه‌های هلال، تصریح کرد: توسعه توان امدادی و آموزشی خانه‌های هلال در سطح کشور به نوعی برنامه‌ریزی بلند مدت به‌شمار می‌آید ، ما امروز شاهد آن هستیم که مردم در زمان حضور حوادث پیشتاز هستند اما این توان و انسان‌دوستانه مردم نیاز به آموزش و مهارت‌آموزی امدادی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز اثرگذاری و تأثیرات آموزش مدون را در خانه‌های هلال شاهد هستیم ، وقتی حادثه‌ای در این مناطق رخ می‌دهد همین افراد به عنوان گروه‌های امدادی پیشتاز و ارزیابان اولیه در پاسخ اضطراری به این حوادث حضور پیدا می‌کنند که این مهم در سطح کلان و بحران‌های بزرگتر نیز موثر خواهد بود.

مدیرکل توسعه خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر کشور در پایان ضمن قدردانی از تعامل دستگاه‌ها با جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: آنچه اینجا شاهد هستیم قابل تقدیر است و با توجه به ظرفیت این استان مطمئناً شاهد درخشش‌های بیشتری خواهیم بود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید
  • اخطار به صاحبان خانه‌ های خالی برای پرداخت مالیات
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد