Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا دولتشاهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:جاده‌های شمال خوزستان مانند جاده‌های مسجدسلیمان، اندیمشک، دزفول، شوش، ملاثانی و ... در روز ۱۳ فروردین و روز طبیعت دارای ترافیک سنگینی بوده اما امروز در بازدید هوایی صورت گرفته از این مناطق، حتی یک مورد توقف خودرو در حاشیه جاده‌ها برای اتراق سرنشینان در طبیعت مشاهده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: همه ورودی و خروجی‌های خوزستان در کنترل بوده و میان نیروی انتظامی ، ارتش، سپاه و ... تقسیم کار صورت گرفته و همه پای کار آمدهاند.

رییس پلیس راه خوزستان بیان کرد: خوشبختانه تاکنون ( لحظه مخابره خبر) با استقبال خوب مردم مبنی بر ماندن در خانه، و پای کار آمدن همه دستگاه ها کاهش بسیار چشمگیر تردد در جاده‌های خوزستان را شاهد هستیم و اگر تعداد انگشت شماری وجود داشته که بیشتر نیز با موتورسیکلت بوده اند به آنها تذکرات لازم داده شد.

وی ادامه داد: وضعیت در سطح جادههای خوزستان خیلی خوب است و در پیگیری از سطح استان ، مثل ایذه، اندیکا، بهبهان و ... نیز اوضاع خوب گزارش شده است.

دولتشاهی افزود: در جاده‌های جنوب خوزستان نیز تردد بسیار کم بوده و از مردم خواهش می‌کنیم همانطور که تاکنون رعایت کرده‌اند کمک کنند تا بعدازظهر نیز وضعیت به همین منوال پیش برود.

وی بیان کرد:هوای خوزستان در بیشتر مناطق به سمت بارانی شدن پیش می رود و همین امر نیز بر وضعیت تاثیر می‌گذارد که پیش‌بینی ما  این است که اندک تردد موجود نیز تا بعدازظهر نباشد اما تا فردا و پس فردا تمهیدات لازم را در سطح جاده‌ها خواهیم داشت و اعمال قانون صورت می‌گیرد.

بر اساس طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که به منظور کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از روز جمعه گذشته آغاز شده تمامی پارک ها، بوستان ها، تفرجگاه ها، مراکز تفریحی که محل تجمع افراد هستند تعطیل شده‌اند.

علاوه بر این تنها افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع است. نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از مواردی همچون کارت ملی، پلاک خودرو، بیمه‌نامه خودرو صورت می‌گیرد.

خروج افراد غیرساکن و مسافر برای رفتن به محل سکونت خود بدون مانع بوده و بلکه تسریع می‌گردد. این افراد در طول مسیر اجازه ورود به شهرها را نداشته و از کنار گذرها عبور خواهند کرد.

این طرح به گفته استاندار خوزستان تا ۱۵ فروردین در این استان ادامه خواهد داشت احتمالا استمرار می یابد.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا پلیس راهور ناجا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس راهور ناجا ویروس کرونا پلیس راهور ناجا جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران

 

به گزارش تابناک، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی‌آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک را شاهد هستیم.

وی تردد در دیگر محورهای شمال همچون فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را روان توصیف کرد و گفت: محور آزادراهی قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم‌آباد نیز سنگین است.

 منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • هشدار هواشناسی:  امروز جاده چالوس خطرناک است
  • اوسمار در پیچ خطرناک جاده شمال
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران