Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@08:34:07 GMT

ناجا: مردم به هیچ تفرجگاه و بوستانی مراجعه نکردند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۱۳۹

ناجا: مردم به هیچ تفرجگاه و بوستانی مراجعه نکردند

ساعت24 -معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: هیچ تفرجگاه وبوستانی را نداریم که مردم به آنجا مراجعه کرده باشند و مردم به اهمیت موضوع پی بردند که نباید از خانه بیرون بیایند.

 سرهنگ جهانی با اشاره به وضعیت جاده های کشور گفت: هیات رئیسه ناجا و پلیس راهنمایی و رانندگی امروز بازدیدهای ویژه ای داشتند و آنچه گزارش ها از سراسر کشور نشان می دهد و از تصاویر داخل شهرها می بینیم مردم عزیز به این موضوع خیلی جدی توجه کردند و در پارک ها و فضاهای سبز حضور پیدا نکردند و این جای تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ جهانی ادامه داد: اکنون هیچ تفرجگاه وبوستانی را نداریم که مردم به آنجا مراجعه کرده باشند و مردم به اهمیت موضوع پی بردند که نباید از خانه بیرون بیایند. مردم توجه کردند و امیدواریم این روند در بعداز ظهر نیز ادامه یابد. راه های مختلف و بزرگراه ها و اتوبان های درون شهری و برون شهری بیانگر این است که مردم دقت و توجه کردند.
سرهنگ جهانی درباره برخورد با افرادی که به تذکرها توجه ندارند گفت: کسانی که برخلاف مصوبه عمل کنند با جریمه ۵۰۰ هزارتومانی و توقیف یک ماهه وسیله نقلیه مواجه می شوند. تعداد محدودی از هموطنان در حال برگشت به شهرهای خود هستند و باید دقت کنند در طول مسیر از درون شهرها عبور نکنند چرا که جریمه ۵۰۰ هزارتومانی می شوند.
او از مردم درخواست کرد که در حین رانندگی و بازگشت به شهرهای خود سرعت مجاز را رعایت کنند و آرام رانندگی کنند.

منبع:ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پلیس راهور مامور ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد

 تیمور باقری اظهار داشت:  در تقویم سالیانه کشور هفتم اردیبهشت‌ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز ملی ایمنی حمل و نقل نامگذاری گردید تا یادآور اهمیت موضوع و توجه به آمار سوانح  و اقدامات صورت گرفته برای ارتقای ایمنی  باشد.

وی گفت:سرعت غیرمجاز، منشا بیشتر تخلفات رانندگی است و فرهنگ‌سازی به عنوان مهم‌ترین عامل برای پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  برنامه های مختلفی در مرکز استان و ادارات شهرستانی برای این هفته در نظر گرفته شده است که  از آن جمله می توان به اجرای طرح آموزش ایمنی به  کاربران جاده‌ای  ، توزیع کلاه ایمنی به موتور سیکلت سواران،  طرح کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای در محورهای مواصلاتی تحت پوشش ، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی، نصب بنر حاوی پیام های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع های خدماتی-رفاهی و ارسال پیام کوتاه بمنظور جلب توجه عمومی نسبت به مخاطرات سوانح رانندگی نام برد.

باقری  ، هدف از اجرای این برنامه ها را ایجاد حساسیت  در بین  عموم مردم جهت افزایش ایمنی تردد‌های جاده‌ای و تلاش برای کاهش تصادفات رانندگی، عنوان کرد و گفت: خوشبختانه  در ایام اجرای طرح نوروزی میزان تصادفات در این استان به میزان قابل توجهی کاهش داشت  که امیدواریم با تعامل همه دستگاه‌ها  و مردم تا پایان سال جاری، روند کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای ادامه یابد و شاهد سفرهای ایمن و بدون حادثه برای هموطنان عزیزمان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه