Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@15:23:41 GMT

کاهش ۸۲ درصدی سفرهای درون شهری در کل کشور

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۲۵۳

کاهش ۸۲ درصدی سفرهای درون شهری در کل کشور

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا گفت: بررسی آمارهای تحلیل ترددها حکایت از کاهش ۸۲ درصدی سفرهای درون شهری در کل کشور دارد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سلیمی رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: همانطور که گفته شده بو طرح ویژه ترافیکی روز سیزده فروردین از ساعت ۵ صبح به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: تأکید این طرح بر اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا بوده است و در این طرح همه معابر برون شهری و درون شهری پوشش داده شد و تلاش شد از سفرهای غیرضروری پرهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سلیمی گفت: همکاران ما در نزدیکی تفرجگاه‌ها مستقر شده و با ۳۵۰۰ تیم گشتی و ۱۵۰۰ تیم موتور سوار و نهایتا ۴۵۰۰ تیم پیاده این طرح را اجرا کردند.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا افزود: تحلیل آماری نشان می دهد ۸۲ درصد تمامی سفرها کاهش داشته است و در برخی از شهرها کاهش تا ۹۵ درصد هم اعلام شده است که جای تقدیر از مردم خوب مان را دارد.

وی خاطرنشان کرد: محدودیت‌های روز طبیعت تا پایان امروز اجرا خواهد شد و آماده باش تا پایان شب ادامه دارد.

سرهنگ سلیمی گفت: اما محدودیت‌های یکه از سوی ستاد و از بامداد روز هشتم فروردین آغاز شده است تا پایان روز ۲۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید ناجا پلیس تردد محدودیت های ترافیکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز شنبه در پی بارش شدید باران در شهرستان و همچنین اعلام وضعیت هشدار سطح قرمز در مناطق غربی کشور فرماندار ایلام عبدالصاحب نادری به همراه مدیرکل بحران استانداری و شهردار ایلام از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدیدها ضمن عرض تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع و شکرگزاری نزول بارش رحمت الهی، تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه‌به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه درعین‌حال باتوجه به حجم بارش‌ها در برخی معابر شهری شاهد آب‌گرفتگی مختصر هستیم، گفت: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از ترددهای غیرضروری در محورهای درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

کد خبر 6096161

دیگر خبرها

  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد