Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:18:57 GMT

جریمه و توقیف بیش از ۱۲۰ خودرو طی امروز در جاده های گیلان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۵۸۲۹

جریمه و توقیف بیش از ۱۲۰ خودرو طی امروز در جاده های گیلان

سرهنگ حسین محمدپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۱۰۰ دستگاه خودرو سواری بدلیل ترددهای غیر ضروری و قصد استقرار در مناطق جنگلی و تفرجگاههای استان به میزان ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

وی اضافه کرد: همچنین بیش از ۲۰ دستگاه وانت نیز که در حال جا به جایی مسافر به مناطق تفریحی و تفرجگاههای جنگلی، ساحلی و اماکن تفریحی  استان بودند، توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمد پور با اشاره به تعداد خودروهای اعمال قانون شده در زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: از هشتم فروردین ماه تا پایان وقت روز گذشته بالغ بر ۳۰۰ دستگاه خودرو هر یک به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند؛ ضمن انکه بیش از ۲۰ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ پلیس هدایت گردید.

وی با اشاره به اینکه پلیس در زمان آغاز اجرای این طرح برای بازگشت مسافران به شهرستانها مهلت ۴۸ ساعته تعیین کرده بود، تصریح کرد: مسافرانی که بی توجه به این مهلت استان را ترک نکردند، در سیستم اعمال قانون شدند و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف خودرو به انها تعلق گرفته و پس از بازگشت به شهرستان خود خودروی آنها توقیف می شود.

سرهنگ محمدپور گفت: در حال حاضر خروجی شهرها، بوستان ها، تفرجگاهها بسته است و تردد در راهها به ندرت انجام می شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان همچنین از بسته بودن محور آستارا- اردبیل تا سه روز آینده خبر داد و گفت : از روز گذشته این محور به منظور تعمیر - تونل از ساعت ۶ تا ۲۴ به مدت پنج روز بسته است.

وی اضافه کرد: فقط حاملان مواد سوختی و بار می توانند طی این روزها از این مسیرها تردد کنند.

 به منظور جلوگیری از تجمعات انسانی و قطع زنجیره ویروس کرونا، تفرجگاههای ساحلی، جنگلی، بوستان ها، پارک ها، اماکن گردشگری استان تعطیل و مسدود شده است.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا گیلان پلیس راهور ناجا گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی