Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:18:49 GMT

کشف ۲۰ کیلو گرم تریاک در آمل

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۶۱۲۸

کشف ۲۰ کیلو گرم تریاک در آمل

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت:در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، از فعالیت ۲ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان آمل با خبر شدند.
او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی و همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل متهمان را در حین حمل مواد مخدر شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ ثقفی گفت: در بازرسی از خودروی متهم ۲۰ کیلو گرم تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در وسایل شخصی آنان جاسازی شده بود، کشف شد.

او افزود: متهمان، پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

ثقفی بابیان اینکه مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است، گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر مازندران سوداگران مرگ مرجع قضائی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت