Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ تمامی مسیرها و مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان کردستان در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی توسط پلیس راهور، انتظامی و سپاه کنترل و محدودیت‌ها اعمال می‌شود. ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

گروه استان‌ها ـ در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای شکستن انتقال زنجیره ویروس کرونا در استان بوشهر تمام خودروها در مبادی ورودی و خروجی کنترل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، با توجه به مصوبه ستاد ملی و ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس، تمامی مسیرهای منتهی به شهر سنندج کنترل و از ورود خودروهای غیر بومی به مرکز استان کردستان جلوگیری خواهد شد.

در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که از روز هشتم در 22 نقطه آغاز و تا بیستم فرودین‌ماه در حال اجراست، تمامی مسیرها و مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان کردستان توسط پلیس راهور، انتظامی و سپاه کنترل و محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

گفت‌وگوی ویدئویی تسنیم-کردستان| امسال روز «سیزده‌بدر» در خانه می‌مانیم/خانه امن‌ترین جای دنیاست+فیلمگزارش| تاکید شهروندان کردستانی بر حضور در خانه در روز «سیزده به‌در» /‌ خانه ماندن بهتر از آلوده‌ شدن به بیماری استجریمه سنگین در انتظار خودروهای غیربومی در کردستان/ مردم روز طبیعت بیرون نروند

در این طرح افراد غیربومی و میهمانان نوروزی به هیچ وجه اجازه ورود به شهرهای استان کردستان را نداشته در غیراینصورت، خودروشان به مدت یک ماه توقیف و 500 هزار تومان جریمه می‌شوند.

در ادامه گزارش ویدئویی خبرنگاران تسنیم از کنترل آمد و رفت در تمامی مسیرها به سمت مرکز استان کردستان را می‌بینید:

 

 

انتهای پیام/481/489/ ت

R7848/P/S6,66/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان ورودی و خروجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید در راه کردستان است

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: از بامداد روز دوشنبه تا ظهر سه‌شنبه سامانه فعال بارشی در استان فعالیت خواهد داشت که رگبارهای قابل ملاحظه باران، رعد و برق، مه آلود بودن هوا، وزش شدید باد و بارش تگرگ را به همراه دارد.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: امروز یکشنبه در ساعات بعدازظهر وزش باد گاهی اوقات شدید است و رگبار و رعد و برق پراکنده در بخش‌هایی از توابع سقز، بانه مریوان و دیواندره رخ خواهد داد.

وی افزود: از ساعات اولیه بامداد روز دوشنبه تا ظهر سه‌شنبه سامانه فعال بارشی در استان فعالیت خواهد داشت که رگبارهای قابل ملاحظه باران، رعد و برق، مه آلود بودن هوا، وزش باد شدید و بارش تگرگ را به همراه دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان ادامه داد: از بعدازظهر روز سه‌شنبه از شدت بارش‌ها کاسته شده و تا اواخر وقت چهارشنبه رگبارهای پراکنده در پاره‌ای از نقاط به خصوص نواحی غربی استان روی خواهد داد.

پناهی اضافه کرد: دمای کمینه هوا در صبح روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کاهش می‌یابد و در نقاط سردسیر استان در محدوده صفر خواهد بود.

وی تصریح کرد: هشدار سطح نارنجی برای اطلاع رسانی درباره سیلابی شدن مسیل‌ها آب‌گرفتگی معابر شهری و روستایی و وقوع صاعقه در مدت فعالیت این سامانه صادر شده است.

کد خبر 750865

دیگر خبرها

  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • سامانه بارشی جدید در راه کردستان است
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • احتمال افزایش خروجی سد دز
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان