Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@13:56:12 GMT

رقابت آرسنال و چلسی برسر اومتیتی

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۶۳۴۷

رقابت آرسنال و چلسی برسر اومتیتی

خبرگزاری میزان- دو باشگاه لندنی برای به خدمت گرفتن مدافع فرانسوی بارسلونا با هم رقابت می‌کنند. تاریخ انتشار: 18:09 - 13 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۳۶۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا گزارش داد دو باشگاه لیگ برتری آرسنال و چلسی نسبت به خدمت گرفتن ساموئل اومتیتی از بارسلونا علاقه‌مند هستند و در راه جذب این بازیکن، رقیب یکدیگر به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع ۲۶ ساله که همچنین گفته می‌شود مورد توجه باشگاه منچستریونایتد هم قرار دارد، تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ با بارسلونا قراردارد دارد. طبق این گزارش باشگاه بارسلونا در تابستان پیش‌رو به پیشنهاد‌های که برای اومتیتی می‌شود، گوش فرا خواهد داد، این در حالی است که قیمت او در بازار نقل‌وانتقالات ۴۰ میلیون یورو تخمین زده شده است.

اومتیتی که در سال ۲۰۱۶ از لیون به بارسلونا پیوست، این فصل به خاطر مصدومیتی که به آن دچار شد، تنها توانتسه در ۱۶ بازی از رقابت‌های مختلف برای آبی‌واناری‌ها به میدان برود.

بیشتر بخوانید:
بارسلونا در آستانه فروش فیرپو

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا آرسنال چلسی بارسلونا ساموئل اومتیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

مائوریسیو پوچتینو که ورزشگاه امارات برای او یک کابوس محسوب می‌شود، امشب در کنار شاگردانش شکست تحقیرآمیزی را متحمل شد تا آرسنال در بام لندن و لیگ برتر قرار بگیرد.

دانلود (106.8MB)

دیگر خبرها