Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین از مردم شهرستان قصرشیرین که امروز را در خانه‌های خود ماندند و به طرح فاصله گذاری اجتماعی احترام گذاشتند، قدردانی کردند.

او گفت : هم اکنون تردد خودرو‌ها از سمت سرپل ذهاب به قصرشیرین و گیلانغرب به قصرشیرین به طور کامل ممنوع و این مسیر‌ها کامل مسدود شده و هیچ خودرویی حق ورود و خروج از شهرستان را باتوجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با سرایت ویروس کرونا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تمامی مسیر‌های منتهی به بوستان‌ها و مناطق گردشگری و طبیعی این شهرستان نیز مسدود شده و خودرو‌های بومی هم حق پارک و توقف در خیابان‌ها را ندارند و در صورت تخلف از این قانون جریمه نقدی و توقیف در انتظار مالکان خودرو‌های متخلف است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: ضدعفونی و گندزدایی خیابان‌ها و معابر و محله‌های سطح شهر و نظارت بر واحد‌های اغذیه فروشی به طور مستمر انجام می‌شود.

او گفت: کرونا جدی است و سرایت آن بالا است از این رو مردم برای صیانت از سلامت خود و خانواده هایشان در منزل بمانند، زیرا خانه امن‌ترین مکان است.

او از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان و پزشکی برای مداوای بیماران و همچنین نهاد‌های نظامی، سپاه و پلیس انتظامی و پلیس راه در امر کنترل ورودی‌های شهرستان قدردانی کرد و افزود: ستاد کرونای شهرستان قصرشیرین پای کار است.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران تردد خودروها تردد جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

جعفری زاده در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با شورای ترافیک شهرستان بم گفت: رفع نقاط حادثه خیز در شهرستان بم همواره دغدغه مسئولان شهرستان بوده است و طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است با این وجود هنوز هم شاهد تصادفات منجر به مرگ در این نقاط هستیم و تمام تلاش ما بر کاهش تصادفات و حفظ جان شهروندان است. 

وی افزود: ضرورت توجه به رفع نقاط حادثه خیز بلوار خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی، به دلیل واقع شدن در کردیدر شمال به جنوب و قرارگرفتن مدارس و ادارات حول این محور حائز اهمیت است؛ اما آنچنان که باید تاکنون به این مسیر توجه نشده است.   

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم ضمن تاکید بر اهمیت کاهش حوادث منجر به مرگ بیان داشت: نصب دوربین‌های هوشمند کنترل سرعت و ایجاد سرعتگاه‌ها مطابق با دستورالعمل‌های مصوب می‌تواند موجبات کنترل سرعت و کاهش تصادفات در این مسیر را به دنبال داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با مصوبات این جلسه طی یک ماه آینده، طرح آرام سازی مسیر عملیاتی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد