Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@03:09:30 GMT

موافقت ۳کشور عربی با شیوه جدید لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۶۶۵۲

با اعلام رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ سه کشور حوزه خلیج فارس موافق برگزاری متمرکز بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، به دنبال شیوع ویروس کرونا و تاخیری که در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا پیش آماده است یکی از پیشنهاد‌های Afc این بوده که برای تسریع در برگزاری بازی ها، بازی در کشور ثالث باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نکته مهم ماجرا این است که سه کشور عربستان، قطر و امارات با این پیشنهاد موافقت کرده اند، ولی هنوز ایران و عراق پاسخی به پیشنهاد کنفدراسیون فوتبال آسیا نداده اند.

سهیل مهدی با تایید این خبر گفت: سه کشور عربستان، امارات و قطر به این پیشنهاد پاسخ مثبت داده اند و این تنها یکی از پیشنهاد‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا است. او در پاسخ به این سوال که آیا ایران موافق برگزاری بازی‌ها به این شکل است یا نه هم گفت: این به سازمان لیگ مربوط نمی‌شود و خود باشگاه‌ها باید در مورد آن تصمیم بگیرند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه روز طبیعت لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا کشورهای عربی تابناک ورزشی استقلال و پرسپولیس کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، پس از دعوت چین از جناح‌های فلسطینی برای حضور در نشستی تحت عنوان «آشتی ملی»، جنبش مقاومت اسلامی حماس موافقت خود را با این دعوت اعلام کرد.

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس به شبکه المیادین اعلام کرد که این جنبش با دعوت چین از همه جناح‌های فلسطینی برای حضور در نشستی تحت عنوان «آشتی ملی» موافقت کرده است.

پس از آنکه وانگ یی، وزیر امور خارجه چین در ۱۸ آوریل گفت که ایالات متحده باید از قطعنامه سازمان ملل برای آتش‌بس در نوار غزه حمایت کند، مقامات چینی به طور فزاینده‌ای به تجاوزات مداوم اشغالگران به نوار غزه پرداخته‌اند.

وزیر خارجه چین با تکرار درخواست‌های پکن برای «آتش‌بس فوری»، جنگ اسرائیل علیه غزه را «تراژدی برای بشریت و ننگ تمدن» توصیف کرد.

در ماه مارس گذشته، ژانگ جون، نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد بر لزوم توقف حمله به غزه و توقف آسیب‌های وارده به غیرنظامیان تاکید کرد.

وی خواستار «لزوم رفع محاصره تحمیلی غزه و برداشتن موانع ورود اقلام بشردوستانه و اطمینان از ورود آنها به مقدار کافی به غزه» شد.

شی جین پینگ رئیس جمهور چین نیز خواستار برگزاری «کنفرانس بین‌المللی صلح برای حل مناقشه» شد.

دیگر خبرها

  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم