Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:36:33 GMT

همکاری بخش خصوصی برای مقابله با کرونا کم نظیر است

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۶۷۸۷

همکاری بخش خصوصی برای مقابله با کرونا کم نظیر است

به گزارش روز چهارشنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر شاپور بدیعی در نشست کارگروه مراقبت و درمان کرونای این دانشگاه افزود: برنامه ریزی برای انتقال بیماران غیر کرونایی و معین شدن برخی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی برای پذیرش بیماران موجب شد بیشترین تمرکز بیمارستان‌های شریعتی، امام رضا (ع) و قائم (عج) به بیماران مبتلا به کووید-۱۹ اختصاص یابد و بخش‌ها و تخت‌های مراقبت ویژه برای این گروه از بیماران مهیا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی و همکاری میان مجموعه‌های درون و برون دانشگاهی در مقابله با ویروس کرونا و خدمات رسانی به بیماران مطلوب ارزیابی می‌شود.

مسوول کارگروه مراقبت و درمان کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: راه اندازی نقاهتگاه‌های بیماران مبتلا به کووید-۱۹ از دیگر اقدامات مهمی است که با مشارکت سپاه امام رضا (ع)، استانداری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و سایر ارگان‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه با انتقال بخش مسمومان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد در حال حاضر ۱۳۰ تخت مراقبت‌های ویژه برای بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان امام رضا (ع) اختصاص یافته است افزود: در حال حاضر بیمارستان شهید هاشمی نژاد مرکز ارجاع بیماران مسموم است و در این زمینه برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

دکتر بدیعی اظهار داشت: بنابر اذعان معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه درمان به شکل مطلوب عمل کرده است و به همین دلیل در ردیف دانشگاه‌های برتر کشور قرار دارد.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا استانداری خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیمارستان امام رضا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا استانداری خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیمارستان امام رضا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کرونا ویروس کرونا استانداری خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیمارستان امام رضا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد کووید ۱۹ امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: دکتر میثم معزی در این خصوص افزود: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند شدیم که به جرأت یک جهش بی سابقه بوده و از همه عزیزان تشکر می کنیم چرا که قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

وی ادامه داد: طی این هفته ده عمل پیوند اعضا داشتیم که ۴ مورد آن به پیوند کبد و ۶ مورد آن به پیوند کلیه اختصاص یافت.

دکتر معزی در خاتمه اظهار داشت: تشکر ویژه و صمیمانه دارم از رضایت خانواده های بیماران اهدا کننده و کلیه اعضای گروه پیوند، اعم از گروه های جراحی پیوند ، جراحی عروق، ارولوژی ، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی، که با اقدامات لازم و فوری زمینه ساز این حرکت شایسته شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899579

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور