Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حبیب‌اله شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با صدور پیامی ضمن تسلیت ضایعه درگذشت حجت‌الاسلام آذرپندار، نوشت: آن عالم وارسته با اقدامات جهادی و مردم‌داری خویش عامل خدمات شایانی برای مردم بود.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در پیامی آورده است: ایشان که سال‌ها به‌ عنوان فردی انقلابی در کسوت مقدس روحانیت به عنوان مربی مکتب اهل بیت علیهم السلام و مدافع ولایت خدمات شایانی را در نشر معارف دینی و ترویج تفکر انقلابی به یادگار گذاشت، امروز در سنگر مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان ارزشمند خود را فدای مردم سرزمینش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی نیز با صدور پیامی نوشت: این مجاهد و عالم دینی سالیان طولانی از عمر پربرکت خود را در مسیر تقویت ایمان، تقوی، تعالیم دینی و اعتلای اسلام صرف کرد و منشاء خدمات زیادی بود.

سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان‌غربی نیز نوشت: خبر رحلت شهادت‌گونه امام جمعه بسیجی، انقلابی، مردمی و پرتلاش شهر چهاربرج؛ حجت الاسلام جعفر آذرپندار، موجب تاثر و تالم دوستداران روحانیت شد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: خبر فقدان جانسوز این دانشمند وارسته و عالم انقلابی دل تمام دوستداران روحانیت اصیل را داغدار کرد.

همچنین نمایندگان آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز طی پیامی مشترک درگذشت امام جمعه چهاربرج را تسلیت گفتند؛ در این پیام آمده است: خبر ارتحال عالم خدمتگزار و امام‌جمعه شهر چهاربرج حجت‌الاسلام و المسلمین آذرپندار مایه تاثر و اندوه شد.

حجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی هم در پیامی ارتحال جانسوز عالم برجسته امام جمعه شهر چهاربرج را تسلیت گفت و نوشت: این عالم دینی سالیان طولانی از عمر پربرکت خود را در مسیر اعتلای اسلام صرف کرد و منشاء خدماتی ماندگار بود.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام آذرپندار دوشنبه‌شب بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بخش «آی سی یو» بیمارستان میاندوآب درگذشت؛ وی متولد ۱۳۵۵ شهر چهاربرج و نخستین امام جمعه این شهر در سه دوره متوالی به مدت بیش از هشت سال بود؛ چهار برج در جنوب آذربایجان‌غربی قرار داشته و از توابع شهرستان میاندوآب است.

برچسب‌ها چهاربرج آذربایجان غربی میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهاربرج آذربایجان غربی میاندوآب چهاربرج آذربایجان غربی میاندوآب آذربایجان غربی حجت الاسلام شهر چهاربرج امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، یوسف نوری، استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش مازندران با صدور پیامی؛ درگذشت غمبار و تاسف انگیز نخبه مازندرانی، شادروان سید اسماعیل نصرالهی را به جامعه فرهنگی و دانش آموزان استان تسلیت گفت. ‎

متن این پیام به شرح زیر است:

درگذشت تالم بار و غم انگیز نخبه ملی و استانی جناب آقای سید اسماعیل نصرالهی موجب تاثر فراوان اینجانب و جامعه فرهنگی و علمی دیار علویان شد.

آن جوان با همت که از معلولیت جسمی رنج می‌برد، در سایه توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار (علیهم السلام) و عزم و اراده انسانی اش و توفیق خیره کننده در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی ثابت کرد که هیچ مانعی نمی‌تواند ظرفیت و قدرت روحی انسان را سد کند و با این موفقیت؛ الگویی ماندگار برای جامعه دانش آموزی استان و کشور به یادگار گذاشت.

مصیبت درگذشت نخبه علمی؛ سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش؛ دکتر سید احمد نصراللهی را به خانواده محترم و سوگوار ایشان، جامعه بزرگ فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ؛ برای آن عزیز سفر کرده؛ رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مادر آن فقید سعید، که در این حادثه آسیب دیده اند، شفای عاجل و کامل آرزومندم.

دیگر خبرها

  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور