Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد رضا مقیمی ضمن قدردانی از همراهی مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در پیشگیری از شیوع این بیماری اظهارکرد: همچنان مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در اولویت اول مأموریتی پلیس امنیت اقتصادی ناجا قرار داشته است و همکاری با سایر نهادها در توزیع سریع این اقلام با تمام توان در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه لوازم بهداشتی و انبارها طی ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۲۸ میلیون عدد انواع لوازم بهداشتی شامل ۲۷ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۷۷ عدد انواع دستکش و ماسک، ۳۵ هزار و ۷۶۶ لیتر مواد ضد عفونی کننده کشف و ۱۵۱ مرکز عرضه متخلف تجهیزات و لوازم بهداشتی نیز پلمب شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه لوازم بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تحویل داده می‌شود، گفت: در این خصوص ۵۰ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات مردمی درباره احتکار در سراسر کشور است و با مد نظر قرار دادن شعار سال به نام "جهش تولید" به‌صورت مستمر و جدی در حمایت از تولید داخلی با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز، احتکار و ... قاطعانه و موثر با مخلان نظام اقتصادی کشور مبارزه می‌کند.

به گزارش سایت پلیس مقیمی در پایان گفت: درخواست و تقاضای پلیس از مردم سراسر کشور این است که به محض اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، موضوع را به سرعت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر ستاد ملی مبارزه با کرونا شیوع کرونا احتکار کالا لوازم بهداشتی پلیس امنیت اقتصادی لوازم بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

سرهنگ جلیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت‌زنی در گمرک پرویزخان موفق به شناسایی هفت دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی پنج هزار و ۶۹ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ارزش این مقدار سوخت قاچاق یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال است.

سلطانی در پایان سخنانش از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارسال آنها به مراجع قضائی خبر داد.

کد خبر 6088471

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک