Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:17:38 GMT

تولید روزانه ۲۵ هزار ماسک توسط تولید کنندگان خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۷۶۲۹

تولید روزانه ۲۵ هزار ماسک توسط تولید کنندگان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، غلامرضا آهنی در جلسه هم اندیشی و برنامه‌ریزی معاونت غذا و دارو با تولید کنندگان ماسک استان خراسان جنوبی که در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد، گفت: باید در این برهه از زمان که کشور نیاز به وسایل حفاظت فردی دارد تلاش کنیم که حداقل به صورت استانی به خود کفایی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماسک‌های تولیدی در سطح استان باید ضمن رعایت مسائل بهداشتی و حفظ سلامت مردم از کیفیت مطلوب و حداقل استانداردهای لازم برخوردار باشد.

وی ادامه داد: معاونت غذا و دارو آماده هرگونه همکاری و تعامل و مشاوره به متقاضیان و تولید کنندگان وسایل حفاظت فردی است.

آهنی بیان کرد: تاکنون ۱۰ واحد تولیدی از معاونت غذا و دارو دانشگاه مجوز تولید ماسک دریافت کرده‌اند که با توجه به اظهارات تولیدکنندگان روزانه حداقل ۲۵ هزار عدد ماسک تولید و پس از قرنطینه گذاری از چند روز آینده از طریق داروخانه‌ها و سایر مراکز معتبر عرضه خواهند کرد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: با تجهیز دو کارگاه تولیدی استان به ماشین آلات و تجهیزات تولیدی ظرفیت تولید ماسک این کارگاه‌ها در صورت تأمین مواد اولیه به روزانه بیش از ۵۰ هزار ماسک خواهد رسید.

کد خبر 4890428

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ماسک طبی ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان سال جهش تولید طرح غربالگری سیلاب بارش باران فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد تردد وسایل نقلیه ضدعفونی غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است

تیرآهن های بال پهن تولیدی ذوب آهن اصفهان نقطه عطف ساختمان سازی ایمن به ویژه در بلند مرتبه ها برای کشور محسوب می شوند که این دستاورد بزرگ، به واقع قابل تقدیر است. - اخبار بازار -

محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور ضمن حضور در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو و بازدید از دستاوردهای ذوب آهن اصفهان شامل انواع مقاطع فولادی و ریل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : بر اساس اطلاع رسانی های انجام مطلع شدم، تیرآهن های بال پهن تولیدی ذوب آهن اصفهان نقطه عطف ساختمان سازی ایمن به ویژه در بلند مرتبه ها برای کشور محسوب می شوند که این دستاورد بزرگ، به واقع قابل تقدیر است.
وی در ادامه ورود ذوب آهن اصفهان به عرصه تصفیه پساب را اقدامی شاخص عنوان کرد و اظهار داشت : با توجه به شرایط جوی کشور، بهره گیری از پساب در خطوط تولیدی می تواند بسیار به تداوم تولید و کاهش مصرف آب خام کمک کند.
معاون حقوقی رییس جمهور در ادامه به تولید ریل در ذوب آهن اصفهان پرداخت و تصریح کرد : بنده به عنوان یک ایرانی به این تولید ملی که بسیار در کشور با استقبال مواجه شده، افتخار می کنم. محصولی که همه بخش های مختلف کشور را به یکدیگر متصل نموده و توسعه را در عمل به منصه ظهور رسانده است.
دهقان با بیان اینکه دستاوردهای ذوب آهن در خدمت توسعه کشور است، اظهار داشت : تولید آرک معدن جهت استفاده در سقف تونل های معدنی نیز اقدامی قابل تقدیر است و توسعه ایمن معادن را در پی دارد.
وی تصریح کرد : این شرکت در کنار تامین نیاز بازار داخل در عرصه صادرات و تامین ارز نیز موفق عمل کرده است.

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حداقل تولید مرغ در اردیبهشت ۳۰۰ هزار تن است
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید