Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر خوش‌خبر چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عدم حضور مردم در روز سیزدهم فروردین در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های خراسان‌جنوبی نشان از همکاری بسیار خوب آنان با متولیان امر سلامت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با بیان اینکه ۲۴ نقطه کنترلی در محورهای استان تعیین شده و ورود و خروج مسافران کنترل می‌شود، بیان‌کرد: عوامل مختلف در نیروهای انتظامی، هلال احمر، پلیس راه و راهداری و بسیج در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوش‌خبر بیان‌کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته از ورود ۷۴ دستگاه خودرو با پلاک غیر بومی جلوگیری و از خروج ۵۹ دستگاه نیز جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه در این بازده زمانی ۱۳ هزار بازدید از صنوف خراسان‌جنوبی انجام شده است، گفت: در این مدت ۱۲۸ مورد تذکر داده شده و همچنین پنج واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی یادآور شد: میزان مصرف سوخت در خراسان‌جنوبی با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش سفرها ۶۷ درصد کاهش داشته است.

کد خبر 4890424

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا فاصله گذاری اجتماعی بیرجند ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان سال جهش تولید طرح غربالگری سیلاب بارش باران فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد تردد وسایل نقلیه ضدعفونی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، حامد گنجعلی گفت: از ابتدای امسال تاکنون کارشناسان واحد نظارت اداره دامپزشکی زاهدان در بازدید‌های نظارتی مستمر و شبانه روزی از ۸۸۴ واحد صنفی تولید، نگهداری و عرضه فرآورده خام دامی در سطح این شهرستان ۲۰۲ واحد صنفی موارد غیربهداشتی مشاهده کردند.
وی افزود: حدود ۳۷ تن فرآورده‌های خام دامی برای نمونه‌برداری و ادامه روند قانونی ضبط و حدود هشت تن فرآورده خام دامی که به دلیل شرایط ظاهری نامناسب و یا براساس نتایج آزمایشگاهی غیرقابل مصرف انسانی تشخیص داده شده به دستور مقام قضایی معدوم شد.
رئیس اداره دامپزشکی زاهدان گفت: همچنین تعداد ۲۹ واحد صنفی متخلف با هماهنگی مرجع قضایی مهروموم و ۳۸ نفر متخلف بهداشتی نیز برای ادامه روند قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
گنجعلی بیان کرد: با توجه به وسعت و تنوع کار، سامانه گویای ۱۵۱۲ اداره دامپزشکی زاهدان آماده دریافت شکایات، گزارشات، انتقادات و پیشنهادات همشهریان است .

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان