Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - شرکت گوگل با ارائه خدماتی جدید به سراغ امکانی رفته است که به کمک آن حیوانات با فناوری واقعیت افزوده به محیط خانه شما اضافه خواهند شد. شرکت گوگل با ارائه خدماتی جدید به سراغ امکانی رفته است که به کمک آن حیوانات با فناوری واقعیت افزوده به محیط خانه شما اضافه خواهند شد.

به گزارش ایتنا از وب سایت خبری تحلیلی Thestar، بر اساس این قابلیت جدید، افراد امکان این را خواهند داشت تا از طریق مرورگر خود با جستجو کردن هر حیوانی بتوانند یک نسخه واقعیت افزوده آن را به خانه خودشاند بیفزایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای دسترسی به این امکان باید ابتدا در تلفن همراه هوشمند خود نام یک حیوان خاص مانند ببر یا شیر را به زبان انگلیسی جستجو کند.

وقتی نتایج را جستجو کنید، و اندکی در صفحه پایین بروید، یک بخش سفید رنگ مجزا با متنی به این شرح View in 3D مشاهده خواهید کرد.

با کلیک کردن روی این گزینه، تصویر سه بعدی از حیوان مد نظر برای شما نمایش داده خواهد شد که امکان چرخاندن آن و مشاهده حیوان در زوایای مختلف نیز به کمک آن وجود خواهد داشت.

گزینه دیگر در اختیار شما View in Your Space نام دارد که با کمک آن دوربین شما باز خواهد شد و با زاویه گرفتن یک قسمت دارای سطح صاف در خانه خود امکان آوردن نسخه سه بعدی این حیوان به خانه خود را خواهید داشت.

به این ترتیب انگار که واقعا حیوان در خانه شما حضور دارد و تصاویری جذاب برای شما شکل خواهد گرفت که یک سرگرمی جذاب در دنیای خانگی این روزها محسوب شده و یک قابلیت جالب دیگر از سوی گوگل است. 

البته باید به یاد داشته باشید که این امکان برای همه مدل دستگاهی قابل دسترسی نخواهد بود و کاربرانی که تلفنشان قابلیت پشتیبانی از واقعیت افزوده را دارد امکان بهره بردن از آن را خواهند داشت. تصاوير کوچک تصاوير بزرگ اسلايد تصاوير

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل واقعیت افزوده حیوانات واقعیت افزوده خانه خود کمک آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، با هوش مصنوعی فرآیندهای تشخیص بیماری‌ها و در آینده نزدیک امکان درمان آنها بدون مراجعه به بیمارستان فراهم خواهد شد.

با استفاده گسترده از کاربردهای هوش مصنوعی در بخش سلامت، فرآیندهای تشخیص سرعت می‌گیرد و در آینده نزدیک امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود.

پیشرفت‌های فن‌آوری مانند هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها مزایای بزرگی را در زمینه‌هایی مانند تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، برنامه‌ریزی درمان و ارائه مؤثرتر خدمات بهداشتی فراهم می‌کنند.

در حالی که سیستم‌های تشخیصی با پشتیبانی از هوش مصنوعی به پزشکان در شناسایی بیماری‌ها و تعیین روش‌های درمانی کمک می‌کنند، این سیستم‌ها با تجزیه و تحلیل سریع مجموعه داده‌های بزرگ، روند تشخیص را سرعت می‌بخشند و نتایج دقیق‌تری ارائه می‌دهند.

پرفسور ودات گورال، متخصص گاستروانترولوژی در بیمارستان مدیپول ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگار آنادولو با بیان اینکه استفاده از هوش مصنوعی در حوزه سلامت رو به افزایش است، گفت: از این سیستم‌ها در تشخیص و شناسایی ضایعات سرطانی نیز استفاده می‌شود.

او اظهار داشت: هوش مصنوعی یک کاربرد بسیار قابل اعتماد در تشخیص زودهنگام سرطان، غربالگری سرطان، اثربخشی دارو و پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه این نمونه‌ها نشان می‌دهد که استفاده از هوش مصنوعی در سلامت منجر به دستاوردهای اقتصادی نیز می‌شود، ادامه داد: با افزایش استفاده از هوش مصنوعی، امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود و به این ترتیب به نوعی بیمارستان‌ها به لطف هوش مصنوعی به سراغ بیماران خواهد رفت.


 

دیگر خبرها

  • مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو بر گردن مخترع ایرانی
  • اول لب بود که دندان آمد/ آدم گرسنه اولویت دارد یا گربه محل؟!
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها