Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع با اشاره به رفتار خردمندانه مردم گیلان در روز ۱۳ فروردین و ماندن در خانه‌ها، گفت: پایبندی به پویش در خانه بمانیم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باید همچنان استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز (چهارشنبه، ۱۳ فروردین) در گفت‌وگوی تلویزیونی، اظهار کرد: گزارش فرمانداران سراسر استان حاکی از رفتار خردمندانه و همراهی خوب مردم فهیم در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا طی روزهای اخیر به ویژه امروز است که به سبب حفظ سلامتی خود، خانواده‌شان و جامعه از حضور در طبیعت خودداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گیلان با قدردانی از مردم استان و رفتار خردمندانه آنان که در روز سیزده‌به‌در، در خانه‌های خود ماندند و به طبیعت نرفتند، افزود: پایبندی به پویش در خانه بمانیم، باید همچنان استمرار داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: این حرکت مردم فهیم گیلان، نشان از آگاهی و فرهنگ غنی گیلانی‌ها است و باید در این زمینه از آحاد مردم استان قدردانی کرد.

 

زارع از تلاش‌ها و همکاری‌های سازمان‌ها، نهادها، سمن‌ها و فعالان سیاسی مدنی و نیز افراد موثر در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از جمله فرمانداری‌ها، صداوسیما، رسانه‌های جمعی، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، منابع طبیعی و محیط زیست تشکر کرد.

 

استاندار گیلان اذعان کرد: اطمینان دارم مردم گیلان به ویژه اصناف، تا پایان اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا یعنی بیستم فروردین ماه، همکاری خود را ادامه می‌دهند تا از جمله استان‌هایی باشیم که زودتر جشن شکست کرونا را برپا می‌کنیم.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارسلان زارع ویروس کرونا روز طبیعت استاندار گیلان زنجیره انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، صادق پورسالم بیان کرد: از سوم تا نهم اردیبهشت هفته زمین پاک نام‌گذاری شده است. در این هفته برای افزایش آگاهی مردم و ترویج فرهنگ حفاظت از زمین، برنامه‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از آنها توزیع کیسه‌های پارچه‌ای بین مردم و فروشگاه‌ها است.

وی از آغاز توزیع هزار کیسه پارچه‌ای بین نانوایی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ در استان خبر داد و افزود: کیسه‌های پلاستیکی با منشاء نفت از پلیمر‌هایی تشکیل شده‌اند که به‌سختی تجزیه می‌شوند و ماندگاری آنها در طبیعت ۴۰۰ سال است، اما کیسه‌های پارچه‌ای دارای بافت‌های گیاهی هستند که بعد از ۴ تا ۵ ماه در طبیعت تجزیه می‌شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر تولید کمتر زباله، کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای، کاهش هزینه و مقاومت بیشتر را از مزایای کیسه‌های پارچه‌ای عنوان کرد.

وی با اشاره به مصوبه اخیر هیات دولت با هدف مصرف کمتر کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌ها و حفاظت از محیط‌زیست، گفت: به فروشگاه‌های زنجیره‌ای ابلاغ شده تا از دادن کیسه پلاستیکی رایگان به مشتریان خودداری کنند.

پورسالم یادآور شد: این کار در بسیاری از کشور‌ها اجرا می‌شود و در کاهش مصرف پلاستیک نقش موثری داشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل