Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@00:25:30 GMT

قدردانی استاندار از خانه‌نشینی مردم مازندران

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۸۱۳۱

قدردانی استاندار از خانه‌نشینی مردم مازندران

به گزارش چهارشنبه شب روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان با تاکید بر این که موفقیت هایی که تاکنون در مقابله با کرونا به دست آمده نتیجه همراهی و همکاری مردم با برنامه ریزان، مجریان و مجاهدان خط مقدم مبارزه با این بیماری بوده است ، گفت : مردم فهیم و با فرهنگ مازندران که از آغاز راه با تغییر رفتار و رعایت موازین بهداشتی همراه ما بوده اند، در روز سیزده فروردین با در خانه ماندن و همکاری با نیروی خدوم انتظامی و برقرار کنندگان نظم عمومی در این روزهای سخت، مراتب حمایت، پشتیبانی و قدردانی خود را از پزشکان، پرستاران، فعالان مقابله با کرونا و احترام به تصمیمات ملی در جهت قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس به منصه ظهور رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : با کمال مسرت از این اقدام نتیجه بخش مردم فهمیده و همراه استان، نهایت قدردانی و تشکر خود را از آحاد مردم عزیز مازندران برای رعایت موازین طرح فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن در روز سیزده فروردین و همه عوامل تلاشگر انتظامی، سپاه، بسیج، منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر، دستگاه های مسئول، دهیاران و شوراهای اسلامی، بخشداری ها و شهرداری ها، حوزه بهداشت و درمان و ... اعلام می نمایم و یقین دارم در سایه تداومِ همکاری های مردم صبور و بافرهنگ و فعالان اجرای طرح؛ بزودی شاهد نتایج امید بخش و موفقیت آمیز در مبارزه با بیماری کرونا خواهیم بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا حوزه بهداشت و درمان روابط عمومی شوراهای اسلامی شهرداری منابع طبیعی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست

استاندار هرمزگان با بیان "خلیج فارس خانه ماست." گفت: ۱۰ اردیبهشت ماه نشانه‌ حراست از نمادهای هویتی و پاسداری از خلیج فارس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی خلیج فارس اظهار داشت: روز خلیج فارس یادآور یکی از مجموعه فتوحات گسترده ملت ایران در طول تاریخ است.

وی با تأکید بر اینکه روز خلیج فارس و اخراج پرتغالی‌ها از این منطقه درست مثل روزهایی که مغول‌ها، یونانی‌ها و رومی‌ها از ایرانیان شکست خوردند بزرگ و مهم است افزود: فتح خلیج فارس به‌دست دلاوران ایرانی در سال 1622 میلادی مثل فتح خرمشهر است و اهمیت زیادی دارد.

استاندار هرمزگان با بیان "خلیج فارس خانه ماست." گفت: این روز نشانه‌ حراست از نمادهای هویتی و پاسداری از خلیج فارس است و امروز ما وظیفه مهمی را برای دفاع از نام، محیط زیست و مردمان ساکن در این منطقه به‌عهده داریم.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف ما زنده نگه‌داشتن تاریخ و هویت خلیج فارس است که این هویت و تاریخ نشانه‌هایی مثل موسیقی، فرهنگ و آداب و رسوم دارد.

دوستی گفت: روز 10 اردیبهشت ماه که روز فتح جزیره هرمز و حاکمیت ایرانیان بر تمام خلیج فارس است بهانه‌ای است که ما به این فرهنگ بپردازیم و یاد و نام خلیج همیشه فارس را زنده نگه‌داریم.

انتهای پیام/864+

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود