Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@06:13:23 GMT

کاهش ۹۵ درصدی تردد شهری البرز در۱۳ فروردین ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۸۲۰۹

کاهش ۹۵ درصدی تردد شهری البرز در۱۳ فروردین ۹۹

سرهنگ غلامعلی شرق شامگاه چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  با تدابیر انجام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا، توقف هرگونه وسیله نقلیه مقابل تفرجگاه های این استان در روز ۱۳ فروردین ممنوع شد.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس راهور از ساعت ۶ صبح امروز در معابر هدف مستقر شدند.

وی خاطرنشان کرد که طبق برنامه برنامه ریزی قبلی تمام پارک ها و مراکز تفریحی نیز طی روزجاری تعطیل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:  چنانچه وسیله نقلیه ای در مقابل محدوده های ممنوعه توقف شده باشد مالک خودرو ۵۰۰ هزارتومان جریمه ، وسیله نقلیه نیز یک ماه توقیف خواهد شد.

شرق افزود: براساس محدودیت ایجاد شده در مسیرهای منتهی به جاده های کوهستانی مانند روستای آتشگاه ، برغان ، کردان و ... تردد هرنوع وسیه نقلیه به مناطق مذکور ممنوع بود.

وی در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی دراستان البرز خاطرنشان کرد که  اکنون ۶۳ نقطه ورودی به شهرهای استان البرز شناسایی و ۳۶ نقطه آن مسدود شده است .

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت:  اکنون در ورودی ۲۷ نقطه گیت تست سلامت فعال است. 

مسافران توسط ماموران غربالگری می شوند و افراد مجاز به حریم شهری فقط باید دارای پلاک خودروی تهران و البرز باشند.نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و آدرس بیمه نامه خودرو است.

وی گفت: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و از ورود هر گونه افراد غیر بومی جلوگیری می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز یادآور شد که دراجرای این طرح تلاش شده با حذف تردد های غیر ضروری از شیوع بیماری ویروسی کرونا جلوگیری شود.

 وی  ضمن تاکید بر رعایت موازین بهداشتی و توجه به اعمال محدودیت های تردد در شهرهای استان البرز خاطرنشان کرد: برای حمایت از آحاد مردم جامعه و همچنین اجرای قانون، پلیس مکلف است با افرادی که خلاف قوانین عمل می کنند برخورد کند.

شرق درخصوص اجرای طرح زوج و فرد از جلوی درب منزل نیز گفت: این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پلیس راهنمایی و رانندگی جامعه قانون ماموران پلیس وسیله نقلیه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین

تین نیوز

گمرک ایران اعلام کرد: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳ با تدوام شیب افزایشی در ماه های اخیر، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، طبق اعلام روابط عمومی گمرک ایران، این میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان ترانزیت خارجی در مدت یاد شده از مبدا گمرکات پرویزخان در استان کرمانشاه، شهید رجایی و باشماق در استان کردستان انجام گرفته است.

این گزارش می افزاید: در فروردین ماه سال جاری، ۴۸۶ هزار تن کالا از مبدا گمرک پرویزخان، ۳۷۷ هزار تن از مبدا گمرک شهید رجایی و ۲۰۳ هزار تن از مبدا گمرک باشماق ترانزیت شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هراز یکطرفه شد
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین
  • چالوس یک طرفه شد
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین/ تراز تجاری مثبت ماند