Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به سرعت در حال افزایش است و بر اساس آخرین آمار، مبتلایان به این ویروس در آمریکا به بیش از ۲۰۵ هزار نفر رسیده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آخرین آمار از تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا حاکی از آن است که تعداد مبتلایان در این کشور به 205 هزار و 36 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرعت افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به حدی است که تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت چند بار به روز رسانی می‌شود.

همچنین بر اساس آخرین آمار، تعداد قربانیان کرونا در این کشور به 4 هزار و 516 نفر رسیده است.

 «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در سخنانی خطاب به شهروندان این کشور گفت که روزهای سختی در انتظار شما قرار دارد اما آینده در دستان شماست.

وی در ادامه سخنانش گفت: «در حال حاضر سناریویی که در انتظار آمریکاست بسیار شبیه به ایتالیا است.»

روز گذشته نیز «آندریو کوومو» فرماندار ایالت نیویورک هشدار داد که هنوز نبرد اصلی با ویروس کرونا در آمریکا فرا نرسیده و اوج شیوع این ویروس طی 14 تا 30 روز آینده روی خواهد داد.

وی که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، افزود: «واشنگتن می‌دانست که ویروس کرونا سرانجام به این کشور نیز خواهد رسید اما واکنش به آن دیر هنگام بوده که باعث بروز فاجعه کنونی شد.»

«ند لامونت» فرماندار ایالت کانکتیکت امروز سه‌شنبه نیز گفت که تامین تجهیزات پزشکی از انبار ملی راهبری آمریکا به پایان رسیده و هم اکنون این ایالت باید برای تامین تجهیزات کلیدی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به خود متکی باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویروس کرونا آمریکا مبتلایان به کرونا ویروس کرونا در آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز آمار پروژه‌های آغاز شده، به اتمام رسیده و یا در مرحله کار نهضت ملی مسکن کشور از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش صبح امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح ۸۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی باب یان اینکه امروز آمار پروژه‌های آغاز شده، به اتمام رسیده و یا در مرحله کار نهضت ملی مسکن کشور از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد، افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تأمین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰۲۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تأمین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

کد خبر 748054

دیگر خبرها

  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است
  • چرا چین یک تهدید برای آمریکا به شمار می‌آید؟ + فیلم
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید