Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@13:09:54 GMT

افتضاح اطلاعاتی نتانیاهو در مورد قربانیان کرونا در ایران

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۸۷۴۸

افتضاح اطلاعاتی نتانیاهو در مورد قربانیان کرونا در ایران

بر اساس گفته های وزرای کابینه، نتانیاهو به آنان گفته که نظام ایران اقدام به جاسازی جنازه های شهروندان ایرانی در کانتینرهای حمل کالا کرده و آنها را در مکان های دفن زباله تخلیه می کند.

به گزارش مشرق، مسعود اسداللهی کارشناس مسائل منطقه در کانال شخصی خود از گاف اطلاعاتی کابینه رژیم صهیونیستی خبر داد.

سعید بشارات، روزنامه نگار فلسطینی طی یادداشتی نوشت: باراک رافیلد(تحلیل گر شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی) امشب (۱۳ فروردین ۱۳۹۹) خبر مهمی را افشاء کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرده که  نتانیاهو یکشنبه شب گذشته(۱۰ فروردین) در جلسه کابینه به وزرای خود خبر داده که "مئیر بن شبات"(مشاور امنیت ملی اسرائیل) ویدیویی را به نتانیاهو نشان داده که نظام ایران چگونه حجم و تعداد واقعی کشته های بیماری کرونا در ایران را مخفی می کند.

بر اساس گفته های وزرای کابینه، نتانیاهو به آنان گفته که نظام ایران اقدام به جاسازی جنازه های شهروندان ایرانی در کانتینرهای حمل کالا کرده و آنها را در مکان های دفن زباله تخلیه می کند. وزرای کابینه با اشتیاق تمام خواستار دیدن این فیلم ویدئوی شده و به همین خاطر، نتانیاهو از مشاور امنیت ملی خواسته که آن فیلم را برای وزرای کابینه نمایش دهد و اینکار امشب (۱۳ فروردین ۱۳۹۹) انجام شده ولی پس از پخش آن مشخص گردیده که این فیلم ویدئویی "ساختگی و فیک" می باشد.

ویدئویی که نتانیاهو از آن صحبت می کرده، در واقع بخشی از یک فیلم تولیدی سال ۲۰۰۷  بوده و هیچ ربطی به کرونا در ایران ندارد. این فیلم ویدئویی فیک، چند روز قبل توسط بعضی از مخالفین نظام ایران به عنوان سندی علیه جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی منتشر می شود و توسط بعضی از اعضای شورای امنیت ملی اسرائیل در اختیار مشاور امنیت ملی آن رژیم قرار می گیرد و وی بدون تحقیق در مورد صحت و سقم فیلم، آن را به عنوان سندی ارزشمند در افشاگری علیه نظام ایران به نتانیاهو عرضه می کند.

با افشای این افتضاح اطلاعاتی، دفتر نتانیاهو بدون نفی خبر اعلام کرده که این فیلم فقط در اختیار وزرای دفاع، وزیر نیرو و وزیر محیط زیست اسرائیل قرار داده شده بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید بنیامین نتانیاهو قربانیان ویروس کرونا ایران وزرای کابینه نظام ایران امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد

رئیس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی به دنبال استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش و رئیس مرکز اطلاعات نظامی به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، خواستار استعفای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم شد.

به گزارش ایسنا، «یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: «نتانیاهو باید به خاطر امنیت اسرائیل استعفا دهد و این کابینه باید از زندگی ما خارج شود.»

درخواست لاپید برای استعفای نتانیاهو به دنبال اعلام استعفای چند مقام نظامی ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

اخیرا، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده‌اند.

دیروز هم فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داد.

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پیشتر از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ درخواست کرده بود از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!
  • پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو +فیلم
  • اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش