Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:59:58 GMT

کره جنوبی ۸۹ مبتلا و ۴ مرگ جدید ناشی از کرونا را گزارش کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۰۴۶

کره جنوبی ۸۹ مبتلا و ۴ مرگ جدید ناشی از کرونا را گزارش کرد

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های کره جنوبی صبح پنجشنبه اعلام کرد که با افزایش ۸۹ مورد جدید ابتلای قطعی به کووید۱۹، شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۹ هزار و ۹۷۶ نفر رسید که از این تعداد، ۱۶۹ نفر جان باخته و ۵ هزار و ۸۲۸ نفر بهبود یافته‌اند.

شمار روزانه بهبودیافتگان از کرونا در کره جنوبی از روز ۱۲ مارس (۲۲ اسفند ۹۸) تاکنون همواره بیشتر از مواد ابتلای روزانه بوده و این امر باعث شده که شیب موارد فعال ابتلا در این کشور از همان روز کاهش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون ۳ هزار و ۹۷۹ نفر در کره جنوبی همچنان در اثر ابتلا به کرونا بیمار هستند و این در حالی است که این رقم در ۱۱ مارس (۲۱ اسفند ۹۸) ۷ هزار و ۳۶۲ نفر بود.

به گفته یونهاپ، با کاهش آمار ابتلا و افزایش روند بهبودی مبتلایان، اکنون کیس‌های وارداتی به این کشور به دغدغه مقام‌های بهداشت بدل شده است.

از ۸۹ مورد ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ مورد مربوط به افرادی بوده که از دیگر کشورها به کره جنوبی سفر کرده‌اند و اکنون با تایید ابتلایشان در قرنطینه به سر می‌برند. مجموع کیس‌های وارداتی ابتلا به کرونا در کره جنوبی تاکنون ۶۰۱ مورد بود است.

سئول مقررات سختگیرانه‌ای را برای قرنطینه اعمال و اعلام کرده کسانی که این مقررات را نقض کنند باید تا ۱۰ میلیون وون (۸ هزار دلار) جریمه پرداخت کنند؛ نقض‌کنندگان خارجی هم ممکن است از کشور اخراج شود.

شهروندان خارجی که به کره جنوبی سفر می‌کنند، در صورتی که خود مکانی برای سپری کردن دوران قرنطینه نداشته باشند، باید در اماکن دولتی تعیین شده اقامت کرده و هزینه آن را خودشان پرداخت کنند.

کره جنوبی به دلیل بکارگیری روش‌های منعطف به ویژه آزمایش‌های بسیار گسترده از مبتلایان و افراد مشکوک به کرونا، تدابیر قرنطینه منطقه‌ای و موفقیت در کنترل بیماری بدون فلج کردن کشور، به یک نمونه قابل توجه بین‌المللی در مبارزه با کرونا تبدیل شده است.

برچسب‌ها کره‌ جنوبی ویروس کرونا سئول پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی ویروس کرونا سئول کره جنوبی ویروس کرونا سئول کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری گفت : در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا اواخر وقت امروز هم احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوب شرقی و بویژه در ارتفاعات استان وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود : طی امروز و فردا  وزش باد‌ها در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی و شمالی در برخی ساعات متوسط خواهد بود.

وی گفت : تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود. در این ایام استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.

در شبانه روز گذشته بستان با ۳۵.۸ و دزپارت (دهدز) با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۴.۷ و کمینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد