Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@03:28:18 GMT

آرزویم کسب مدال طلای پارالمپیک است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۲۶۲

آرزویم کسب مدال طلای پارالمپیک است

ملی پوش دو و میدانی جانبازان و معلولین گفت: پذیرفته شدن در آزمون دکتری از دیگر آرزوهای شخصی من برای سال جدید است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "علی رضا مختاری" جز آن دسته‌ای بود که از ذوق و شوق این دنیای قشنگ بی‌بهره بود؛ اما با محدودیت‌ها جنگید و نام پرعظمت ایران را در همه جا طنین انداز کرد.

علی رضا مختاری، ملی‌پوش اصفهانی تیم دومیدانی جانبازان و معلولان شنبه -۱۸ آبانماه- در شهر دبی توانست در مسابقات قهرمانی جهان خوش بدرخشد و سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کند؛ در ادامه گفت‌وگوی خبرنگار ایمنا با این ورزشکار ارزنده را می‌خوانید:

سال ۹۸ را چگونه سپری کردید؟

از لحاظ ورزشی به خوبی سپری شد؛ در مسابقات جهانی شرکت کردم و موفق به دریافت سهمیه پارالمپیک شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) تحصیلاتم را در مقطع کارشناسی ارشد تا حدود زیادی به پایان رساندم و منتظر زمان ارائه پایان نامه هستم.

بزرگ‌ترین آرزوی شما در سال جدید چیست؟

در حال حاضر امیدوارم سال ۹۹، سالی سرشار از سلامتی و موفقیت برای مردم ایران و جهان باشد و بتوانم در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰، ضمن رکوردشکنی، مدال طلای مسابقات را تصاحب کنم.

پذیرفته شدن در آزمون دکتری از دیگر آرزوهای شخصی من برای سال جدید است.

بهترین دعای شما در لحظه تحویل سال چه بود؟

مطمئناً نه تنها من تمام مردم دعایی بهتر از بازگشت آرامش و سلامتی به ایران و جهان را نداشتند.

برنامه ویژه شما برای سال جدید مد نظر دارید؟

در سال آینده شرکت در مسابقات رکوردگیری تیم ملی، حضور در اردوی تیم ملی برای انجام تمرینات و در ادامه برنامه‌ریزی منسجم به کمک فدراسیون برای کسب مدال خوش رنگ طلای پارالمپیک است.

ورزش حرفه ای را تا چه زمانی ادامه می‌دهید؟

تا هر زمان که محدودیتی از نظر شرایط جسمانی نداشته باشم، به ورزش حرفه‌ای ادامه خواهم داد.

نظرتان درباره‌ی احتمال برگزار نشدن مسابقات المپیک و پارالمپیک چیست؟

با توجه به تلاش‌های بی وقفه کشور و دولت ژاپن، برگزار نشدن مسابقات المپیک و پارالمپیک بعید است. از طرفی فراموش نکنیم سقف آرزوی هر ورزشکار، شرکت در مسابقات المپیک و پارالمپیک است.

مدیر کل ورزش استان اصفهان "محمد سلطان حسینی" را چگونه شخصیتی می‌دانید؟

ایشان شخصیت علمی بالایی دارند اما متأسفانه اطلاعات جامعی در رابطه با ورزش و قهرمانی‌های ورزشی ندارند.

وضعیت "ورزش جانبازان و معلولین" را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

متأسفانه در حال حاضر به علت کافی نبودن حمایت و پشتیبانی مسئولین مربوطه، ورزش جانبازان و معلولین شرایط و وضعیت خوبی ندارد.

استاندار استان اصفهان را حامی ورزشکاران می‌دانید؟

دکتر رضایی یکی از استانداران خوب اصفهان هستند، اما متأسفانه از ورزشکاران اصفهان که پتانسیل‌هایی بالایی برای قهرمانی دارند، هیچ‌گونه حمایتی نمی‌کنند.

بهترین دوست ورزشی شما کیست؟

مربیان سخت‌کوشم بهترین دوستان ورزشی من هستند.

قرنطینه چگونه می‌گذرد؟

بازگشت سلامتی، نیازمند رعایت قرنطینه توسط همه‌ی مردم است.

نظرتان در مورد کرونا چیست؟

امیدوارم به کمک خداوند متعال و هم‌راهی و هم‌دلی همه‌ی مردم به زودی سایه منحوس این بیماری از سر جهان برداشته شود.

بیشتر بخوانید:

سهمیه پا را المپیک کسب کنید، اما با پول جیبتان! بخاطر ۵ سانتی متر از کسب مدال طلا بازماندم / قبل از گرفتن سهمیه المپیک شرایط وحشتناکی داشتم کد خبر 415293

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علیرضا مختاری پارالمپیک جانبازان و معلولان استاندار اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سال جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست

گامر دیلانچیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اردوی مهرشاد افقری در ترکیه و اینکه او در تمرینات توانسته رکورد جدیدتری را ثبت کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه استخر‌های تمرینی غالباً استاندارد نیستند، رکورد‌هایی که در تمرینات ثبت می‌شود با رکورد‌های تمرینی قبلی مقایسه می‌شود. از این لحاظ رکورد‌های افقری خوب است، راهی ترکیه هستیم و مسابقاتی هم خواهد بود که افقری در آن شرکت می‌کند ولی حضور در این کشور همسایه با هدف اردوی سه هفته‌ای پرفشار است.

وی ادامه داد: در این اردو سه روز مسابقات داریم و سپس سه هفته اردوی ارتفاع برگزار می‌کنیم، ضمن اینکه از سخت‌افزار‌های شنای کشور ترکیه حداکثر استفاده را خواهیم برد و نهایت فشار را برای ارتقا و بهبود عملکرد نماینده شنای کشورمان خواهم داشت. بعد از آن به ایران باز می‌گردیم، دو هفته تا ۲۰ روز کاهش تمرینات را خواهیم داشت و بعد از آن هم در مسابقات انتخابی المپیک شرکت خواهیم کرد.  

سرمربی تیم ملی شنا در خصوص بهبود رکورد‌های سامیار عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد و اینکه او تا چه اندازه به کسب حدنصاب ورودی المپیک نزدیک است، عنوان کرد: سامیار بسیار آماده است و با دو بار جابه‌جایی رکورد ۵۰ متر آزاد نشان داد در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. مسابقاتی که هدف کسب سهمیه المپیک را از آن داریم اول تیر در ایتالیا خواهد بود. دو نفر اصلی ما مهرشاد افقری و سامیار عبداللهی هستند و امیدواریم بتوانند سهمیه المپیک پاریس را کسب کنند.  

وی در مورد اینکه علیرضا یاوری هیچ شانسی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ندارد، عنوان کرد: با توجه به حضورش در آمریکا فعلاً نمی‌تواند از این کشور خارج شود. شرایط تحصیلی و تمرینی که در آنجا دارد باعث می‌شود تا در دسته‌بندی تیم ملی شنای ایران قرار نمی‌گیرد. نمایندگان ما افقری و عبدلی هستند و هر دو نفر این شانس را دارند تا موفق به کسب سهمیه المپیک شوند و برای نخستین بار شنای ایران را در المپیک صاحب دو شناگر کنند. هدف گذاری ما بر این اساس بوده و رو به جلو حرکت می‌کنیم. زمان خوبی تا مسابقات کسب سهمیه دارم و طبیعتاً عملکردمان تا ۲۰ روز آینده نشان می‌دهد تا چه اندازه این شانس را داریم که سهمیه کسب کنیم. اگر فدراسیون جهانی حدنصاب ورودی المپیک را سخت نمی‌کرد و زمان را کاهش نمی‌داد تا به الان دو سهمیه را گرفته بودیم. برای المپیک بعدی باید هدف گذاری روی سهمیه A باشد تا بتوانیم با خیال آسوده‌تری پیش برویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است