Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@03:13:56 GMT

واکنش ارتش به شایعه شهادت رزمندگان مقاومت در عراق

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۶۴۸

واکنش ارتش به شایعه شهادت رزمندگان مقاومت در عراق

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در مصاحبه‌ای توسل به شایعات را نشانه اوج استیصال و درماندگی دشمن دانست و همچنین گفت: متوسل شدن دشمن به شایعات نشان دهنده آن است که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از چه قابلیت، توانمندی و اقتداری برخوردارند و تا چه حد دشمن از وجود آن‌ها احساس ترس می‌کند.

به گزارش صدا و سیما، وی در عین حال شهادت را اوج آروزی رزمندگان اسلام دانست و خطاب به ملت ایران، تاکید کرد: فرزندان ایران اسلامی در ارتش و سپاه با تمام قوت در جهت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران آمادگی‌های لازم را دارند و چنانچه که دشمن بخواهد حرکتی انجام دهد او را از حرکت خود پشیمان خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر پوردستان گفت: اخیرا رژیم صهیونیستی مناطقی را در سوریه بمباران کرد، ولی با هوشیاری جبهه مقاومت این حملات تلفات و خساراتی نداشت.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش، با اشاره به انتشار خبر‌های مبنی براین‌که آمریکا نیرو‌های زیادی از جمله بمب افکن‌ها و بالگرد‌های سوپر آتش زیادی وارد عراق کرده است، افزود: مطالعه و رصدکلی منطقه نشان می‌دهد که شرایط آمریکا برای ایجاد یک جبهه جدید مناسب نیست.

وی به مشکلات فراوان آمریکایی‌ها در میان نیرو‌های مسلح خود و در داخل کشورشان اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها قبل از این‌که جبهه جدید در عراق باز کنند، بهتر است به کمک مردم نیویورک، فلوریدا و دیگر مناطق این کشور برسند که با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، اما دولت آمریکا درکمک رسانی به آن‌ها در استیصال کامل قرار دارد. حرکت‌هایی که آمریکایی‌ها در عراق انجام می‌دهند، به جهت حرکت‌های مردمی و فشار‌هایی است که جبهه مقاومت به نیرو‌های آمریکایی در عراق وارد کرده و پایگاه‌های آمریکایی را مورد هدف قرارداده است.

امیر پوردستان این حرکت آمریکای‌ها را نمایشی توصیف کرد و ادامه داد: آمریکایی‌ها با این حرکت می‌خواهند، جلوی حملات بعدی نیروی‌های مردمی عراق را بگیرند و این توانمندی و قابلیت را ندارند که بخواهند حرکتی انجام دهند. آمریکایی‌ها مطمئن باشند که هم جبهه مقاومت و هم ملت مقتدر عراق خواهان حضور آمریکایی‌ها در منطقه نیستند و هر حرکت آن‌ها با پاسخ کوبنده مردم عراق مواجه خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر آمریکایی‌ها در عراق دست از پاخطا کنند، پاسخ به آن‌ها منحصر به جغرافیای عراق نخواهد شد و هر جا که منافع آمریکایی‌ها باشد ممکن است هدف قرار بگیرد. نیرو‌های مسلح و جبهه مقاومت آمادگی لازم را دارند و در صورتی که دشمن دست از پاخطا کند، قطعاً با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده نیرو‌های مقتدر نظام و جبهه مقاومت روبرو خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آمریکا و عراق شهادت رزمندگان مقاومت امیر پوردستان آمریکایی ها جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله با صدور بیانیه‌ای از حملات جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان انجامید، رزمندگان مقاومت بعد از ظهر امروز یکشنبه، مراکز توپخانه و نیز استقرار نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را در الزاعوره با دهها موشک کاتیوشا هدف قرار داد و آنرا به آتش کشید.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۳:۲۰ بعد از ظهر امروز یکشنبه تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیست را در رامیا با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

کد خبر 6097503

دیگر خبرها

  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی