Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@10:49:10 GMT

ضدعفونی روستای بزنج به همت اعضای کانون معراج السعاده

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۰۱۰۶

ضدعفونی روستای بزنج به همت اعضای کانون معراج السعاده

اعضای کانون فرهنگی و هنری معراج السعاده روستای بزنج شهرستان اسفراین، تا کنون طی ۶ مرحله این روستا را ضدعفونی کرده اند.

«هاجر قادری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا، تلاش کردیم با اطلاع رسانی جامع و کامل در روستا، مردم را با راهکارهای مقابله با این بیماری آشنا کنیم، افزود: ضمن انجام اقدامات اطلاع رسانی، تا کنون 6 بار تمام روستای بزنج به همت اعضای کانون ضدعفونی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری معراج السعاده روستای بزنج شهرستان اسفراین با بیان اینکه دهیاری و گروه های جهادی در این مسیر همراه و همگام ما بودند، به کمک خیران و نیکوکاران هم اشاره و اظهارکرد: با کمک خیران دو دستگاه تب سنج خریداری شد و به همت خانه بهداشت روستا تمام اهالی غربالگری شدند.

 

وی به تهیه هزار عدد ماسک و توزیع آن بین اهالی روستا اشاره کرد و گفت: سعی کردیم به تعداد افراد خانواده، ماسک در اختیار خانوارها قرار دهیم.

 

قادری برگزاری جلسه آموزشی با محوریت پیشگیری از کرونا ویژه ساکنین دو روستای برج و بزنج را از دیگر اقدامات کانون نام برد و افزود: همچنین تدابیر لازم در ارتباط با ممانعت از حضور اهالی در طبیعت به مناسبت سیزده بدر اندیشیده شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری معراج السعاده بیان کرد: همچنین با همکاری اعضای کانون و دهیاری، تمامی راه های ورودی به روستاهای برج، بزنج و امین آباد جهت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و عدم تردد به داخل این روستاها برای روز سیزده و چهارده فروردین مسدود شد.

 

وی اظهارکرد: با توجه به اختصاص مبلغ ۱۲میلیون تومان از سوی دهیاری برای خرید پک بهداشتی به تعداد خانوارهای روستاهای برج و بزنج، پک بهداشتی تهیه شده که به همت فعالان کانون بین اهالی توزیع می شود.

 

گفتنی است؛ روستای برج دارای هزار و ۲۶۰ نفر جمعیت در قالب ۳۳۲ خانوار و روستای بزنج دارای ۳۳۸ نفر در قالب ۱۰۷ خانوار است.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا کانون مسجد معراج السعاده روستای بزنج اعضای کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری

دریافت 28 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده ثبتی روستای تاریخی فهرج با بافت تاریخی سنتی و با تکیه بر گردشگری تاریخی و طبیعی و به ویژه گردشگری اقتصادی قرار است در کنار ۸ روستای دیگر از کشورمان به عنوان کاندیدای دهکده جهانی در یونسکو مورد بررسی قرار گیرد.

در حال حاضر شاهد انجام اقدامات شاخصی از مرمت بناها گرفته تا معرفی جذابیت‌های طبیعی و کشاورزی این روستا هستیم چرا که این روستا قابلیت دست یافتن به این ویژگی مهم را دارد.

کد خبر 6097680

دیگر خبرها

  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • عبور از رودخانه با طناب
  • بهسازی نهرهای کشاورزی روستای آق قلعه به همت اهالی
  • فارسیان، پلکانی به بلندای تاریخ
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • رویش گل‌های بهاری در دل کوه‌های روستای شوراب + فیلم
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها