Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@10:28:05 GMT

۹۷ نظامی صهیونیستی به کرونا مبتلا شده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۰۲۰۷

۹۷ نظامی صهیونیستی به کرونا مبتلا شده‌اند

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با ثبت ۱۳ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در میان نیروهایش، آمار کلی مبتلایان به این ویروس به ۹۷ نظامی رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناتولی، ارتش رژیم صهیونیستی، شب گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که 13 نظامی دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ارتش رژیم اشغالگر با اعلام این‌که در مجموع 97 تن از نیروهایش به ویروس "کووید- 19" مبتلا شده‌اند، افزود که تمامی این سربازان مبتلا در وضعیت جسمی خوبی قرار دارند.

طبق این بیانیه، 3023 نظامی دیگر اسرائیل نیز به دلیل مشکوک بودن به ابتلا به این ویروس، در قرنطینه خانگی به‌سر می‌برد.

روزنامه عبری‌زبان "یدیعوت آحارونوت" نیز تصاویری از تجمع سربازان اسرائییل در اردوگاه "شفتا" در النقب منتشر کرد. در این تصاویر ده‌ها سرباز بدون رعایت دستورهای وزارت بهداشت درخصوص مبنی بر حفظ فاصله 2 متری از یکدیگر برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، در کنار همدیگر ایستاده بوده‌اند.

اسرائیل طی 24 ساعت گذشته از ثبت 734 مورد جدید ابتلا به کرونا خبر داد که با احتساب این آمار، شمار مبتلایان به 6092 نفر افزایش یافته که حال 95 نفر از آنها وخیم اعلام شده است. این رژیم همچنین از فوت 26 کرونایی در فلسطین اشغالی خبر داده است.

رسانه‌های عبری‌زبان بامداد امروز نیز گزارش دادند، "یعقوب لیتمسان" وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی دچار بیماری کرونا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی که پیشتر استعفای رئیس سازمان اطلاعات نظامی این رژیم را «اقدامی شایسته» خوانده بود، از «نتانیاهو» هم خواست به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین از سمت خود کناره‌گیری کند

به گزارش مشرق، «یائیر لاپید» در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) نوشت: نتانیاهو به خاطر امنیت اسرائیل هم که شده باید استعفا دهد.

وی ادامه داد که «کابینه نتانیاهو باید (به خاطر شکست در برابر مقاومت فلسطین) از زندگی ما خارج شود.»

پیش از این، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی استعفای رئیس سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل را «قابل توجیه و اقدامی شایسته» خوانده و گفته بود «بهتر است نتانیاهو هم همانند او استعفا کند.»

«آهارون حالیوا» رئیس سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اولین مقام ارشد نظامی صهیونیست است که بعد از آغاز جنگ در غزه استعفا می‌دهد.

دیروز (چهارشنبه) هم فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داد.

همزمان با آغاز دومینوی استعفاها در میان مقامات بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی، لاپید به عنوان رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از «بنی‌گانتس» و «آیزنکوت» دو عضو کابینه جنگ خواسته بود از کابینه نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • طرح جدید در کنگره آمریکا برای توقف کمک نظامی به رژیم صهیونیستی
  • در خواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی