Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رژیم صهیونیستی هر گونه کمک درمانی در راستای تلاش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در نوار غزه را منوط به بازگرداندن اجساد دو نظامی خود کرد، که در جریان جنگ سال ۲۰۱۷ مفقود شدند.

نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جمع خبرنگاران اعلام کرد وقتی از کمک انسانی به غزه صحبت می‌شود، اسرائیل هم نیاز به کمک انسانی دارد و آن هم بازگشت جنازه (دو نظامی جنگ سال ۲۰۱۴) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت به عقیده من لازم است تا وارد گفت‌وگو‌هایی در سطح گسترده درباره نیاز‌های انسانی غزه و ما شویم. درست نیست که این دو را از هم جدا کنیم.

نوار غزه که سالهاست در محاصره نیرو‌های رژیم صهیونیستی قرار دارد، در پی شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۲ مورد ابتلا به این بیماری را گزارش کرده است. این در حالیست که برای جمعیت ۲ میلیون نفری غزه تنها ۹۶ دستگاه تنفسی در دسترس است.

تاکنون بیش از ۶ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی گزارش شده و ۲۶ مورد مرگ و میر ناشی از این بیماری نیز به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نوار غزه ویروس کرونا رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده‌های صهیونیستی مناطق مسکونی غزه و رفح را زیر آتش گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که در جریان بمباران خانه‌های مسکونی در محله الزیتون واقع در شهر غزه دست کم هفت شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۴ تن دیگر زخمی شدند.

اشغالگران صهیونیست همچنین یک موتور را نزدیک گذرگاه صلاح الدین در جنوب شهر رفح هدف قرار دادند که به دنبال آن ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی مناطق شرق جبالیا در شمال نوار غزه و شهر رفح در جنوب این باریکه را هدف قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت گسترده منطقه المغراقه واقع در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

مرزهای شمالی شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه شاهد تیراندازی‌های گسترده و حملات توپخانه ای بوده است.

کد خبر 6100001

دیگر خبرها

  • ۷۵ درصد ساکنان نوار غزه آواره شده اند
  • جنگنده‌های صهیونیستی مناطق مسکونی غزه و رفح را زیر آتش گرفتند
  • تعطیلی گذرگاه رفح موجب وخامت هرچه بیشتر اوضاع انسانی خواهد شد
  • لحظه تجاوز تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح+فیلم
  • حمله رژیم صهیونیستی به غرب شهر رفح ۵ شهید برجای گذاشت
  • ورود تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح در جنوب غزه
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • توجیه وزیرجنگ اسرائیل برای حمله به رفح در گفتگو با همتای آمریکایی
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همتای آمریکایی را در مورد حمله به رفح توجیه کرد