Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-03@00:27:32 GMT

جدایی قطعی مدافع استقلال از این تیم

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۱۵۱۹

جدایی قطعی مدافع استقلال از این تیم

مدافع اهل کشور بلغارستان استقلال با پیشنهاد باشگاه سابقش مواجه شده و به احتمال فراوان جدا خواهد شد.

به گزارش جنوب نیوز، نیکولای بورودوف مدافع بلغارستانی استقلال در تعطیلات نیم فصل به جمع آبی پوشان اضافه شد. این بازیکن که عضو تیم ملی بلغارستان نیز هست بعد از تعطیلات لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا راهی کشورش شد اما وی به دلیل مشکلات مالی که با استقلال دارد خواستار فسخ قراردادش شده که البته با توجه به فرصتی که به این باشگاه داده بود مشکلی برای جدایی از استقلال ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بورودوف از زمان حضورش در استقلال مطالبات خود را دریافت نکرده و همین موضوع باعث شده تا خواستار جدایی از استقلال شود. البته سعادتمند در تدارک حل این مشکلات بود اما ظاهرا وی در مورد مساله بودورف دچار مشکل شده است. در این شرایط باشگاه سابق بودوروف یعنی پارتیزان بلگراد برای جذب این بازیکن ابراز تمایل کرده است.

ایوا یوران سرمربی تیم فوتبال پارتیزان بلگراد با ابراز تمایل برای بازگشت بازیکنان سابق این تیم به پایگاه خبری «football24» بلغارستان گفت: ما دوست داریم سوتوسلاوس دیاکوف، استانیسلاو مانولف و نیکولای بورودوف به باشگاه برگردند.مطمئنا ما به این بازیکنان علاقه داریم. هر تیم دوست دارد بازیکنانی مانند آنها را در اختیار داشته باشند. علاوه بر این  آنها بازیکنان سابق تیم های جوانان ما هستند و تجربه و کلاسی دارند که می توانند خیلی کمک کنند.اگر آنها بخواهند به باشگاه برگردند ، مطمئناً ما دوست داریم آنها را در اختیار داشته باشیم.

به گزارش فارس، بورودوف از سال 2004 تا 2009 در پارتیزان بلگراد حضور داشت و 104 بازی برای این تیم انجام داد.

منبع: فارس

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پروجا در دیدار نهایی لیگ ایتالیا مقابل مونزا با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شد. بدین ترتیب شاگردان لورنتستی قهرمان این فصل لیگ ایتالیا شدند. ویلفرد لئون در این دیدار ۲۵ امتیاز به دست آورد تا سهم پررنگی در قهرمانی تیمش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: جدایی ستاره کهنه‌کار برزیلی از چلسی + عکس

این بازیکن کوبایی‌الاصل که برای تیم ملی لهستان بازی می‌کند در شبکه اجتماعی‌اش نوشت:‌ داستان من در پروجا به پایان رسیده است و همین‌جا می‌خواهم از همه افرادی که در باشگاه به من کمک کردند تشکر می‌کنم. می‌خواهم از سیمونه جیانلی، گرگور روپرت، دیویده کاندلارو، فلاویو گوالبرتو، روبرتو روسو، سباستین سوله، وسیم بن تارا، ژسوس هررا، تیم هلد، اوله پلوتنیتسکی، کامیل سمنیوک، ماسیمو کولاچی و الساندرو توسکانی تشکر کنم.

من توانستم در پروجا با لورنزو برناردی، ویتالی هاینن، نیکولا گربیچ، آندره آناستازی و آنجلو لورنتستی کار کنم. از هر یک از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم و پیشرفت کردم.

بدون شک لئون سهم زیادی در موفقیت های تیم پروجا در فصول اخیر داشته است. او در بخش پایانی نامه خداحافظی‌اش از پروجا نوشت: شخصاً هر کاری از دستم بر می‌آمد انجام دادم تا هر چه بیشتر جام به دست بیاورم. ۱ اسکودتو، ۳ جام حذفی ایتالیا، ۴ سوپرکاپ ایتالیا، ۲ جام جهانی باشگاه ها ممکن است برای کسی کافی نباشد. اما برای من زیاد است. من از آنچه در پروجا به دست آوردم خوشحال و راضی هستم.

لئون با تیم لوبلین در لهستان به توافق رسیده است و قصد دارد فصل آینده در این تیم لهستانی بازی کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228984 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!