Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@12:01:53 GMT

کاهش 67 درصدی تردد جاده ای در استان سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۱۹۹۸

به گزارش اکوفارس، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان افزود: حجم کل تردد ها از 8 فروردین ماه همزمان با آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 13 فرودین ماه جاری در محورهای مواصلاتی استان 442 هزار و 657 مورد بوده است که این آمار نسبت به 6 روز قبل از اجرای طرح با 569 هزار و 871 تردد کاهش 22 درصدی تردد را در استان نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین براساس آخرین گزارشات مرکز مدیریت راه های این اداره کل، از 25 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه جاری یک میلیون و 671 هزار و 915 دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 50 درصدی داشته است.

وی ادامه داد: حجم تردد های ورودی به سیستان و بلوچستان در بازه زمانی مذکور 49 درصد و تردد های خروجی 55 درصد کاهش داشته است.

کرد تصریح کرد: محورهای بمپور – ایرانشهر و بالعکس، زهک- مرز میلک و زابل – هیرمند به ترتیب پرتردد ترین محور های مواصلاتی استان در این مدت بوده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان همچنین از کاهش 67 درصدی تردد ها در روز طبیعت در استان خبر داد و گفت: در روز 13 فروردین ماه 59 هزار و 312 تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در چنین روزی کاهش 67 درصدی تردد وسایل نقلیه را نشان می دهد.

کرد بیان کرد: در حال حاضر 80 دستگاه تردد شمار اطلاعات مربوط به تعداد تردد، سرعت  و سبقت غیرمجاز و رعایت نشدن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان را ثبت می کنند.

وی با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین ماه ادامه دارد از شهروندان خواست تا عادی شدن شرایط در خانه بمانند و از انجام سفرهای غیر ضروری بپرهیزند.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر تردد وسایل حمل و نقل عمومی جاده ای کالا بدون هیجگونه محدودیتی، خاطر نشان کرد: سامانه های تلفنی، پیامکی و اینترنتی ۱۴۱ وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، هواشناسی، انسداد و رخدادهای محورهای مواصلاتی را به کاربران جاده‌ اطلاع رسانی می‌کند.  

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی مواصلاتی استان فروردین ماه درصدی تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید

سرهنگ علیرضا رضایی عصر جمعه در جمع خبرنگاران از انسداد بعضی از محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید خبر داد.

به گزارش مهر، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون کلیه محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آب گرفتگی آب‌نماها و محور فرعی سر چاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ رضایی، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان