Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ تخت خالی آماده برای بیماران کرونایی در آذربایجان‌غربی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جواد آقازاده در نشست خبری اظهار کرد: تعداد تخت خالی استان برای بستری بیماران کرونایی ۲ هزار و ۷۰۰ تخت است.

وی با بیان اینکه از نظر تخت‌های ویژه ۷۰ تخت ویژه خالی در استان داریم، تصریح کرد: عمل‌های غیراورژانسی را در استان به زمان دیگری موکول کرده‌ایم و امیدواریم سیر بیماری در روزهای آینده کاهشی باشد ولی تمهیدات لازم برای افزایش بیماران کرونایی اندیشیده شده و در حال حاضر تخت‌های بیمارستانی نسبت به نیازهایمان جوابگو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسوول افزود: در حال حاضر بیمارستان‌های خصوصی را وارد چرخه درمان بیماران کرونایی نکرده‌ایم و در صورت نیاز این بیمارستان‌ها را نیز وارد چرخه درمان کرونا خواهیم کرد.

آقازاده با بیان اینکه در صورت نیاز برای نگهداری بیماران بهبود یافته، حکم قضایی خواهیم گرفت، اذعان داشت: با رعایت اصول بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توان بر این بیماری فایق آمد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی یادآور شد: تاکنون فقط ۳۰ نفر حاضر شدند پس از بهبودی به نقاهتگاه‌ها مراجعه کنند.

آقازاده ادامه داد: نقاهتگاه‌های خوبی در استان ایجاد شده است و بیمارانی که شرایط لازم نگهداری در منزل را ندارند در این نقاهتگاه‌ها نگهداری می‌شوند.

وی اعلام کرد: در حال حاضر امیدوارانه صحبت نمی‌کنم و زمانی که کاملا کرونا را شکست دهیم، امیدوارنه صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا آذربایجان غربی ارومیه تراکتور تخت بیمارستانی علوم پزشکی بیماران کرونایی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   اعضای تیم ۱۴ نفره کانون دانش آموزی مدرسه شهید بروجردی بوکان در دوازدهمین دوره المپیاد آماده مرحله استانی رتبه اول را کسب و مفتخر به دریافت تندیس آیتم های مخاطرات طبیعی (پناه گیری و خروج ایمن در زمان زلزله) و آسیب های اسکلتی و مفصلی شدند.

در این دوره مسابقات تیم های میاندواب؛مقام سوم،سردشت؛مقاوم دوم و تیم شهرستان شوط موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر