Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یورو نیوز، «اورزولا فون در لاین» اعلام کرد که کمیسیون اروپا طرحی برای کمک به خطرات ناشی از بیکاری و حمایت از مشاغل در کشورهای عضو اتحادیه اروپا با نام SURE، «اطمینان»، راه اندازی کرده است.

رئیس کمیسیون اروپا در پیام ویدئویی که در صفحه توئیتر منتشر شد این طرح را نماد عملی «همبستگی اروپایی» دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این سیاستمدار آلمانی طرح جدید قادر است میلیون‌ها «شغل در خطر» را در ارووپا نجات دهد. فون در لاین اظهار امیدواری کرد که طرح جدید اجازه خاموشی را به «موتور اقتصاد اروپا» نخواهدداد.


کمیسیون اروپا با انتشار بیانیه‌ای در تأیید سخنان اورزولا فون درلاین، اعلام کرد که پروژه SURE در کوتاه مدت به سرعت به صاحبان مشاغل ریسک پذیر کمک خواهدکرد. کمک‌ها به کشورهای عضو اتحادیه اروپا با توجه به درآمد ناخالص داخلی و هم چنین میزان ضرر و زیان ناشی از شیوع ویروس کرونا اهدا خواهد شد. به ایتالیا و اسپانیا در این طرح نگاه ویژه ای خواهد شد.

کمیسیون اروپایی بودجه دهها میلیارد یورویی برای این کار در نظرگرفته است. این بودجه قرار است هم به کمک مشاغل در خطر بیاید و هم کمک یار کشورهایی باشد که ضربه و ضرر زیادی بدلیل قرنطینه طولانی متوجه‌شان شده است.

با این حال رئیس کمیسیون اروپا در سخنان خود تاکید کرد که «کمک های مالی تنها می‌تواند بطور موقت ناجی رکود اقتصادی باشد و کشورهای عضو باید برای خروج احتمالی از بحران اقتصادی ناشی از شیوع کرونا تلاش بیشتری داشته باشند.»

پیش تر در میانه‌های بحران کرونا، در اوایل ماه مارس، تیری برتون، کمیسر صنایع و مسئول بازار داخلی اتحادیه اروپا اعلام کرده بود بی‌تردید اروپا با یک رکود اقتصادی شدید در ماه‌های آینده مواجه خواهد شد. به گفته کمیسر فرانسوی اتحادیه اروپا، پیش از بحران کرونا تحلیلگران انتظار رشد کمتر از دو درصدی اقتصاد قاره را پیش بینی کرده بودند و حالا دست کم انتظار رکود بین دو تا سه درصدی در ماه‌های آینده وجود خواهد داشت.

کد خبر 4890699 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون اروپا ویروس کرونا ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق شیوع کرونا رژیم صهیونیستی ایران عربستان سعودی دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران فلسطین افغانستان سوریه روسیه مایک پمپئو کمیسیون اروپا اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند

تین نیوز

اتحادیه دفاتر فروش آهن اصفهان، در نامه ای به مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان خواستار رسیدگی به اقدام انجمن کامیونداران این استان شد.

به گزارش تین نیوز، در نامه ای که تصویر آن در ادامه پیوست است از شواکیه کتبی و تلفنی تعدادی از اعضای این اتحادیه سخن به میان آمده که در زمینه فروش و انبارداری آهن آلات به صورت عمده و خرده فروشی مشغول به فعالیت هستند.

بر اساس آن چه در این نامه آمده، این افراد نسبت به فعالیت یک گروه از انجمن کامیونداران شکایت دارند که خود را نماینده کامیونداران اصفهان و دارای حکم دادستانی معرفی می نمایند.

اعضای اتحادیه دفاتر فروش آهن آلات اصفهان همچنین در نامه به اتاق اصناف مدعی شده اند که اعضای انجمن کامیونداران ممانع کسب و کار آنان شده و از حمل و بارگیری آهن آلات ممانعت به عمل می آورند و مدعی پلمب انبارها هستند.

به گفته اعضای اتحادیه دفاتر فروش آهن آلات اصفهان، این اقدام نمایندگان انجمن کامیونداران خلاف قانون تسهیل مجوزهاست و به همین دلیل خواستار رسیدگی بازرسی اتاق اصناف به آن شده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا