Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان کرمان گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تا کنون بیش از 50 هزار عدد ماسک را به‌صورت خوجوش و مردمی تهیه و توزیع کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مصطفی گرجی کرمان اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با توجه به رسالت و دغدغه‌هایی که دارند، همواره تلاش کرده‌اند در برنامه‌های مختلف، کنار مردم باشند چراکه ماهیت این مجموعه نیز برخاسته از مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اضافه کرد: در شرایط فعلی جامعه که تمامی دستگاه‌ها و اقشار مختلف جامعه متأثر از کروناویروس هستند، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز دوشادوش مردم به‌صورت جهادی درحال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی مساجد کرمان در حیطه‌های مختلف همچون تولید ماسک، ضدعفونی کردن معابر عمومی و توزیع بسته‌های غذایی فعالیت دارند، اظهار کرد: برخی از کانون‌های ما اقدام به تولید و توزیع ماسک کرده‌اند که به‌عنوان نمونه می‌توان به کانون فرهنگی هنری جامع‌المهدی مسجد حضرت ابوالفضل ( خدایی ) کرمان اشاره کرده که تاکنون اقدام به تولید و توزیع 8 هزار عدد ماسک کرده است.

وی با بیان این مطلب که کانون فرهنگی هنری حضرت ولی عصر قاسم‌آباد رفسنجان نیز یکی دیگر از کانون‌های فعال ما است که تا کنون اقدام به تهیه و توزیع بیش از 30 هزار عدد ماسک کرده است، افزود:  این کانون که با همکاری موکب خاتم‌الانبیاء فعالیت می کند، دارای 15 چرخ خیاطی و 30 نیرو است که در قالب 3 کارگاه تولید و توزیع ماسک در مناطق روستایی در حال فعالیت است.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان کرمان بیان کرد: تا کنون کانون‌های فرهنگی مساجد کرمان، بیش از 50 هزار ماسک را به‌صورت خوجوش و مردمی تهیه و توزیع کرده‌اند.

گرجی خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا مسجد امام حسین والفجر نیز مبلغ 51 میلیون و 500 هزار تومان از محل کمک‌های مردمی جهت تهیه و توزیع سبد غذایی برای 440 خانواده نیازمند و آسیب‌دیده از بیماری کرونا اختصاص داده است.

وی با بیان این مطلب که کانون فرهنگی هنری جوادالائمه شهرک صنعتی هر روز ۵۰۰ لیتر محلول را تهیه و اقدام به ضدعفونی کردن محله می‌کند، گفت: این کانون نیز تا کنون اقدام به خریداری و بسته‌بندی  تعداد 6 هزار و 500 عدد قرص نان  برای مناطق سیل‌زده کرده است.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کانون مساجد تولید ماسک فرهنگی ضد عفونی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی مساجد کانون فرهنگی هنری هزار عدد ماسک تهیه و توزیع تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش آموزان استان درسال تحصیلی جدید با بیان اینکه چنانچه لباس فرم امسال دانش آموزی مرتب و قابل استفاده مجدد در سال تحصیلی جدید باشد افزود: در این صورت اجباری برای خرید و تهیه لباس فرم جدید نیست.
وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع پوشاک دانش آموزان، هیچ مدیر مدرسه‌ای مجاز نیست با تولید کننده و یا فرد خیاط برای تولید و تهیه لباس فرم دانش آموزان انعقاد قرارد بکند و به اجبار دانش آموز و یا اولیاء آن را به خیاط مورد نظر خود معرفی کند.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان