Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:32:26 GMT

۲۰ دستگاه خودرو در جاده‌های تایباد جریمه شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۸۵۶

۲۰ دستگاه خودرو در جاده‌های تایباد جریمه شد

سرهنگ عباسعلی یزدانی نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد خودرو سواری به دلیل ترددهای غیر ضروری و قصد استقرار در مناطق جنگلی و تفرجگاه‌های این شهرستان هر یک پنج میلیون ریال جریمه شدند.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۱۰ دستگاه موتورسیکلت نیز که در حال تردد در مناطق تفریحی و تفرجگاه‌های جنگلی و اماکن تفریحی این منطقه بود، توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعداد خودروهای اعمال قانون شده در زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: از هشتم فروردین ماه تا پایان وقت روز گذشته ۱۳۰ دستگاه خودرو هر یک مبلغ پنج میلیون ریال جریمه شدند ضمن اینکه خودروها نیز توقیف و به توقفگاه هدایت شدند.

سرهنگ یزدانی نیا با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای سواری در روز طبیعت افزود: با اجرای این طرح تردد خودروهای سواری در جاده‌های این شهرستان در این روز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزون بر ۸۰ درصد کاهش داشت.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از تجمعات انسانی و قطع زنجیره ویروس کرونا، تفرجگاه‌های جنگلی، بوستان‌ها و اماکن گردشگری تایباد تعطیل شده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هیچ گونه تصادف جرحی و فوتی در جاده‌های حوزه استحفاظی شهرستان تایباد رخ نداده است.

شهرستان تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تایباد ویروس کرونا پلیس راهور ناجا تصادفات جاده ای پلیس راهنمایی و رانندگی ایران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد ویروس کرونا پلیس راهور ناجا تصادفات جاده ای پلیس راهنمایی و رانندگی ایران تایباد ویروس کرونا پلیس راهور ناجا تصادفات جاده ای پلیس راهنمایی و رانندگی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راه شیراز گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در جاده رامجرد به درودزن به دلیل تغییر ناگهانی مسیر و سرعت بالا پس از برخورد با یک دستگاه سواری رانا از مسیر منحرف و واژگون شد.
پهلوان افزود: در این سانحه سه سرنشین و راننده خودرو پژو پارس مصدوم شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد