Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«با اهدای سلام و تبریک اعیاد شعبانیه، در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و با عنایت به ضرورت استمرار عمل به مصوبه ابلاغی ستاد مذکور که منجر به توقف موقت برگزاری مراسم عبادی – سیاسی نمازجمعه شده است، ضمن قدردانی از صبوری و حسن اعتماد نمازگزاران جمعه به تدابیر اتخاذ شده، به استحضار می رسانیم: نماز جمعه ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹، همانند هفته های گذشته در مراکز استان ها اقامه نخواهد شد و در شهرستان ها، مطابق روال تعریف شده، بر اساس جمع‌ بندی کمیته‌ های استانی تعیین شده، با محوریت نمایندگان محترم ولی فقیه تعیین تکلیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رعایت دستورالعمل‌های ملی در حوزه سلامت از سوی شما ملت شریف که منجر به مدیریت بیماری شده است، به فضل الهی و با مجاهدت مدافعان سلامت، ورود به مرحله کنترل بیماری را در دسترس قرار داده و دور نخواهد بود که نوید مسرت بخش آغاز اجتماعات دینی را با استانداردهای تعیین شده دریافت نماییم. در آستانه نیمه شعبان، متضرعانه از پروردگار متعال ظهور موفور السرور حضرت ولیعصر(عج) را مسالت می نمائیم و امید داریم چشم همه ما به جمال مهدی فاطمه روشن گردد.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر شیوع کرونا نماز جمعه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرشیدی افزود: مراکز سراج در ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ استان کشور راه اندازی شده است. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: به سمت درمان مشکلات اجتماعی پیش می‌رویم با مشارکت‌های مردمی، سعی کردیم که ارتباطجامعه با روانشناسان را تقویت کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: طی سال گذشته غربالگری سلامت روان با ۸ شاخص برای غربالگری اختلالات اضطرابی و خلقی اجرا شده و ۱۲ و ۶ دهم درصد باید تکمیل شود که تاکنون به ۸ و ۴ دهم درصد رسیده است. به گفته مسئولان بیمه سلامت ۶ خدمت از خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفته­ و این پوشش دهی در حال افزایش است. مصلحی از فعالیت سه هزار و ۳۰۰ روانشناس در شبکه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: خدمات سلامت روان به صورت رایگان در مراکز جامع خدمات سلامت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • نماز جمعه تهران
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران