Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@22:37:29 GMT

بازگشت کرونا به چین، قرنطینه یک منطقه در مرکز کشور

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۳۲۰۴

خرداد: منطقه «جیا» واقع در استان «خه نن» در مرکز چین، به دنبال گزارش‌هایی مبنی بر ابتلای چند نفر به ویروس کرونا، قرنطینه شد.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست روز پنجشنبه گزارش کرد این نخستین بار پس از مهار شیوع کرونا در استان هوبی کانون اصلی بیماری است که چنین قرنطینه‌ای برای یک منطقه در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همه موارد ابتلا در این شهر از یک بیمارستان گزارش شده است پلیس به همه مردم دستور داده است از خانه هایشان خارج نشوند تمامی کسب و کارها و تجارت به غیر از فعالیت فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی و لجستیک در این بخش تعطیل شده است و مردم در صورتی که مجوز مخصوص نداشته باشند، حق تردد ندارند.
منطقه‌ای که این بخش در آن واقع شده است نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد استان «خه نن» در همسایگی استان هوبی چین و شهر ووهان قرار دارد که نخستین بار ویروس کرونا از آن‌ها به نقاط دیگر چین و جهان سرایت کرد.
بعد از ماه‌ها کمیسیون ملی بهداشت چین از مهار نسبی کرونا خبر داده است روز چهارشنبه این کمیسیون از بازگشت ۳۵ نفر از کشورهای دیگر به چین خبر داد که به کرونا مبتلا بوده‌اند و یک مورد ابتلا در خاک چین ثبت شده است.
گزارش وبلاگ دولتی این بخش چین هم نشان می‌دهد پزشکی با نام لیو از روز یکشنبه در بیمارستان این بخش به کرونا مبتلا شده و سپس آزمایش ۳ نفر دیگر از همکارانش مثبت اعلام شده است این پزشک از ماه ژانویه از ووهان به این بخش بازگشته و خود را برای ۱۴ روز قرنطینه کرده بود.
مقام‌های محلی تدابیر شدیدی برای پیشگیری از شیوع گسترده اتخاذ کرده‌اند و هنوز مشخص نیست این پزشک چطور به کرونا مبتلا شده است. برچسب ها: کرونا ، چین

منبع: خرداد

کلیدواژه: کرونا چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به پاریس: ژاوی قصد بازگشت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی تابستان گذشته حرکتی هوشمندانه در مورد یکی از بازیکنانش انجام داد. 

ژاوی سیمونز پس از یک فصل عالی در پی اس وی آیندهوون به پی اس جی برگشت و باشگاه پاریسی از بند 6 میلیون یورویی موجود در قرارداد سیمونز برای بازگرداندن او استفاده کرد. او خیلی زود به لایپزیش قرض داده شد بدون اینکه در آن بند خرید دائمی وجود داشته باشد.

عملکرد سیمونز در این تیم آلمانی فراتر از خوب بوده و توانسته در 40 بازی 9 گل بزند و 14 پاس گل بدهد تا جایی که طبق ادعای لوپاریزین، ماه ژانویه لایپزیش با پی اس جی جلسه‌ای داشت تا یک سال دیگر به مدت قرارداد قرضی سیمونز اضافه شود ولی با پاسخ منفی الخلیفی روبه‌رو شد.

طبق گزارش روزنامه آلمانی بیلد، لایپزیش مطمئن است که می‌تواند ژاوی سیمونز را برای یک فصل دیگر حفظ کند و خود بازیکن نیز تمایل به ماندن دارد. رابطه خوب با پاری سن ژرمن آنها را در موقعیت خوبی قرار می‌دهد تا ژاوی را برای یک فصل دیگر قرضی داشته باشند. تیم پاریسی برای انتقال قطعی او 80 میلیون طلب می‌کند ولی مدیران لایپزیش به زودی جلسه‌ای خواهند داشت تا رضایت الخلیفی برای تمدید قرارداد قرضی را جلب کنند.

دیگر خبرها

  • نه به پاریس: ژاوی قصد بازگشت ندارد
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان/ خریداری در بازار نیست