Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری یک متهم به سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو با 31 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ" حسین دهقانپور" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح شهر نیشابور، پی گیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بررسی های اولیه ماموران دایره تجسس کلانتری 11 طالقانی مشخص شد بیشتر سرقت ها در یک منطقه به وقوع پیوسته است
این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه های وقوع سرقت به یک متهم سابقه دار مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت ها توسط وی با هماهنگی مقام قضائی در یك عملیاتی ضربتی این فرد را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی وسایل سرقتی شامل آچار آلات، مدارک شناسایی، ضبط و پخش خودرو و... را كشف کردند.
سرهنگ دهقانپور گفت: متهم دستگیرشده در بازجویی های به عمل آمده و مواجهه با مدارك و مستندات پلیس به 31 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نیشابور اعتراف و در این زمینه یک مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و از مخفیگاه مالخر نیز لوازم مسروقه شامل باطری و ضبط پخش کشف و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ضمن تقدیر از همكاری خوب شهروندان با پلیس خطاب به مردم توصیه كرد؛ خودروهای خود را به وسایل ایمنی تجهیز و در پاركینگ های دارای مجوز و یا نقاطی كه دوربین های سطح شهر به آن ها مشرف می باشد پارك و از نگهداری اشیاء و وسایل قیمتی و هرگونه وجوه نقد در داخل خودرو اكیدا خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگیری سرقت داخل خودرو فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی وسایل خانه در محدوده شهرک سیدی، ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.   سردار احمد نگهبان افزود: در بررسی یکی از سرقت‌ها در خیابان شهید نقیبی فر، مشخص شد سارقان در نبود صاحبخانه، همه وسایل و حتی تأسیسات خانه را به ارزش سه میلیارد ریال سرقت کرده اند.   این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد با بررسی دقیق صحنه جرم و با توجه به سرنخ‌های به جامانده، سرانجام یکی از متهمان را شناسایی کردند و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.   وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش، تعداد زیادی از اموال مال باخته‌ها را کشف کردند.   سردار نگهبان افزود: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۶ فقره سرقت وسایل خانه در محدوده شهرک سیدی با همدستی یکی از دوستانش و فروش اموال مسروقه به دو مالخر، اعتراف کرد.   وی گفت: در ادامه این عملیات با دستگیری همدست متهم و دو مالخر، تعداد زیادی اموال مسروقه شامل پنج عدد شیرآلات اهرمی، بیش از ۵۰ عدد کلید و پریز، دو عدد ساعت مچی، پنج عدد ادکلن، چهار کیسه برنج، بیش از ۵۰ قلم ظروف آشپزخانه، دستگاه سرخ کن، توستر، چرخ گوشت و آبمیوه گیری کشف کردند و به مال باخته‌ها تحویل دادند.   جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد