Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی از مردم این استان در مشارکت و همراهی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در پیام احمدعلی موهبتی آمده است: همراهی شما مردم آگاه در عرصه مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، گواهی بر احساس مسوولیت و فهم بالای اجتماعی مردمان دیاری است که در همه اعصار به فرهنگ مداری و سلوک بالای اخلاقی و انسانی شهره بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام تحسین برانگیز شما مردم فهیم سیستان و بلوچستان در عمل به توصیه‌های بهداشتی و رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بویژه عدم حضور در تفرجگاه‌ها و فضاهای تفریحی در روز سیزدهم فروردین، حرکتی نو در جهت اعتماد متقابل و همکاری ارزشمند برای ساخت آینده‌ی بهتر برای خود و نسل‌های آینده رقم زد.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانب بر خود لازم می‌دانم به عنوان خدمتگزار مردم، از شما مردمان فهیم و آگاه سیستان ‌و بلوچستان در همراهی و همیاری برای اجرای دقیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تقدیر کنم و از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی؛ همه مدیران؛ فرمانده‌هان و کارکنان خدوم و جان برکف نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای بسیج، فرمانده‌هان و کارکنان مقتدر ارتش جمهوری اسلامی، مدیران و مجموعه عوامل جمعیت هلال احمر، مدیران و کارکنان صداو سیمای مرکز استان، خبرنگاران و اصحاب رسانه، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران سپاسگزاری کنم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد

 رضا شریفی در آیین گرامیداشت تلاشگران و حامیان عرصه سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: استانداری سیستان و بلوچستان به صورت تمام قد در کنار تیم بهداشت و درمان خواهد بود تا لحاظ لجستیک و پشتیبانی‌هایی که در شان و تراز همکاران بهداشت و درمان است بتوانیم قدمی برداریم.

وی با اشاره به اتفاقات خوبی که سال گذشته در همه شاخص‌ها در سیستان و بلوچستان رقم خورده است ادامه داد: سهم بهداشت و درمان سهم بسیار کم نظیری در کشور و به دنبال آن در این استان است، به دنبال این هستیم تا با کمک مدیران دانشگاه علوم پزشکی کمبود‌هایی که در برخی از نقاط شاهد آن هستیم را برطرف کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید تمام تلاش خود را به کار ببریم تا انسجام اجتماعی و تمرکز مدیریتی در استان بهم نریزد تصریح کرد: این مدل تلاش و زحمتی که اکنون در استان صورت می‌گیرد را باید توسعه و ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در همه شاخص‌های زیربنایی، اقتصادی، ظرفیت سازی در مرز، سواحل مَکُران، شیلات و پتروشیمی شاهد رشد در سیستان و بلوچستان بودیم همچنین در حوزه اجتماعی یعنی امید و رضایت مردم از مسوولان رشد قابل توجهی در استان داشتیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد