Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@11:56:23 GMT

٢٠ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۳۷۵۵

٢٠ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان ثبت شد

کاملی از شناسایی و ثبت ۲۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان خبر داد و گفت: همچنین تعداد فوتی‌ها به ۸۸ مورد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حسین کاملی» ظهر امروز (پنجشنبه 14 فروردین) در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین آمار مبتلایان به كرونا ویروس در خوزستان اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 20 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدير روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز به تفکیک این آمار در هر شهرستان اشاره کرد و افزود: از این تعداد پنج مورد در اهواز، دزفول و اندیمشک هر کدام چهار مورد، آبادان و ایذه هر کدام 2 مورد و باوی، خرمشهر و شوش هر کدام یک مورد بوده است.

 

وی با بیان اینکه همچنین طی 24 ساعت گذشته یک مورد فوتی به جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا در استان افزوده شده است تصریح کرد: متاسفانه تاکنون 88 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 در استان جان خود را از دست داده‌اند.

 

كاملی با اشاره به اینکه در حال حاضر 162 بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های معین استان تحت درمان هستند اضافه کرد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی در مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلا به این ویروس در مجموع به 782 مورد رسیده است.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان تاکنون 532 نفر از بیماران بهبود یافته‌اند ابراز کرد: از تمامی هم‌استانی‌های عزیز درخواست مي‌شود به هشدارهای جدی كادر بهداشتی و درمانی توجه کرده و برای شکستن زنجیره شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند و همچنان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همکاری کنند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند

سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: با توجه به شرایط جوی همه پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز برقرار هستند.

او با بیان اینکه تا کنون هیچ پروازی لغو نشده افزود:، اما لازم است که مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه، از وضعیت پرواز خود اطمینان حاصل کنند.

مسافران می‌توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت پرواز خود با شماره ۱۹۹  تماس حاصل فرمایند.

طی ۲ روز گذشته استان خوزستان صحنه بارش‌های بی نظیر و بی سابقه در اردیبهشت بوده که برخی از آن به عنوان «شگفتانه بهاری آسمان» یاد می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند