Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@10:22:36 GMT

کاهش ۳۸.۹ درصدی تردد‌های برون شهری

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۳۷۸۷

کاهش ۳۸.۹ درصدی تردد‌های برون شهری

اطلاعات دریافتی از ۲۳۱۸ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۳۸.۹ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

 

به گزارش پول نیوز، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۱۸ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۳۸.۹ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۶ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.     محور‌های دارای بیشترین  تردد طی ۲۴ ساعت گذشته

رديف

نام محور

استان

تعداد وسيله نقليه

1

آزادراه کرج - تهران

البرز

23797

2

آزادراه کرج - قزوين

البرز

21001

3

آزادراه قزوين - کرج

البرز

19062

4

آزادراه تهران - کرج

البرز

17509

5

تهران - شهريار

تهران

16715

6

آزادراه ساوه - تهران

تهران

16590

7

شهريار-کرج

تهران

16585

8

ملارد - صفادشت

تهران

14784

9

قرچک - ري

تهران

12857

10

بومهن - جاجرود

تهران

12474

با توجه به شیوع بیماری واگیر کرونا در سطح کشور و سرایت آن به اکثر استان‌ها و از طرفی همراهی مردم به توصیه‌های مسئولان وزارت بهداشت مبنی بر پرهیز از هرگونه سفر و تردد بین شهری و ماندن در منزل و در نتیجه عادی بودن شرایط ترافیکی محور‌ها فعلا تا اطلاع ثانوی هیچ محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در ایام نوروز ۹۹ به استثناء محمولات ترافیکی اجرا نمی شود.

*تبصره ۱: تردد محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راه‌های اصلی برون شهری از ساعت ۷ صبح روز چهار شنبه تاریخ ۹۸/۱۲/۲۸ تا ساعت ۷ صبح روز سه شنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۰۵ و از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۰۷ تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۹۹/۰۱/۰۹ و همچنین از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۱۱ تا ساعت ۷ روز شنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۱۶ ممنوع است.

*تبصره ۲:مجوز تردد برای محمولات ترافیکی دارای ضرورت ملی در تاریخ‌های ۵، ۶، ۹ و ۹۹/۰۱/۱۰ با هماهنگی این پلیس صادر خواهد شد.

انسداد ۱۲ محور مواصلاتی کشور به دلیل مداخلات جوی و تعمیرات

۱- محور رامیان – اولنگ – شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲- محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. ​

۳- محور شهداد – نهبندان، واقع دراستان کرمان، از مورخ ۲۶ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۴- محور سی سخت – پادنا، واقع دراستان کهگیلویه و بویر احمد، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۵- محور وازک – بلده، واقع دراستان مازندران، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۶- محور گنجنامه – تویسرکان، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۷- محور پونل – خلخال، واقع در استان گیلان و اردبیل، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۸- محور سروآباد – پاوه، واقع دراستان کردستان، از مورخ ۶ آذر ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۹- محور خرم آباد – پلدختر، واقع در استان لرستان، از مورخ ۷ بهمن ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۰- محور خلخال – اسالم، واقع در استان اردبیل، از مورخ ۱۹ اسفند ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۱- آزادراه چالوس-مرزن آبادوبالعکس، واقع دراستانمازندران، از مورخ ۱ فروردین ۹۹ تااطلاع بعدیاز ساعت ۱۹ تا ۷ روز بعد، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۲ – محور رودبار - کهنوج، واقع در جنوب استان کرمان از مورخ ۱۰ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: دوربین های نظارتی سامانه های ترددشمار محور های برون شهری ویروس کرونا ممنوعیت ترافیکی دلیل نبود ایمنی کافی مسدود ساعت ۷ صبح روز واقع در استان واقع دراستان برون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون محور‌های  شهداد - نهبندان، زیرکوه - آهنگران، زیرکوه - آبیز و زیرکوه - شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

او افزود: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید

 دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد