Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز جهادگران عرصه سلامت در راستای پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا اقلام بهداشتی به ویژه ماسک در مناطق عشایری جنوب استان اردبیل توزیع کردند. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، امروز جهادگران عرصه سلامت در راستای پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا اقلام بهداشتی به ویژه ماسک در مناطق عشایری جنوب استان اردبیل توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه هشجین 20 هزار ماسک تولید شده در کارگاه‌های تولیدی این منطقه در روستاها و مناطق عشایری خورش رستم توزیع شد.

از بدو ورود ویروس کرونا به استان اردبیل جهادگران عرصه سلامت در بخش خورش رستم شبانه روز پای کار هستند تا از گسترش ویروس کرونا در این منطقه جلوگیری کنند.

کارگاه تولید ماسک در حسینیه ثار الله خرم‌آباد راه‌اندازی شد؛ پیش بینی تولید 10 هزار ماسکمعلم حق التدریسی که "مدافع سلامت "مردم شد/ تولید روزانه 1000 ماسک رایگانکارگاه تولید ماسک در جنوب شیراز با همت گروه جهادی شهید ابراهیم هادی راه‌اندازی شد+ تصاویر

همچنین خیرین مرکز خیریه نیکوکاری خانه مهر خورش رستم نیز با مشارکت سپاه ناحیه هشجین با راه اندازی درکارگاه تولید ماسک به صورت شبانه روزی درحال تولید و پخش در هشجین و 55 روستای بخش خورش رستم هستند.

گفتنی است، در طول یک ماه گذشته بیش از 4 تن مواد ضدعفونی کننده و 5 هزار بسته بهداشتی از طرف خیرین مرکز نیکوکاری خانه مهر خورش رستم در روستاهای شهر هشجین توزیع شده است.

انتهای پیام/ 146/ی

R41374/P/S6,49/CT8

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل مناطق عشایری خورش رستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشایر لرستان سالانه ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می‌کنند

مدیرکل امور عشایری لرستان از تولید سالانه ۱۷تن روغن حیوانی توسط عشایر این استان خبر داد. - اخبار استانها -

هوشنگ نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به وجود یک میلیون و 500 واحد دامی در لرستان، گفت: عشایر 25درصد پروتئین این استان را تولید می‌کنند.

او با بیان اینکه 14هزار خانوار عشایر با جمعیت 83هزار نفر در لرستان زیست می‌کنند، اضافه کرد: عشایر این استان دارای 13 ایل و 15 طایفه هستند.

مدیرکل امور عشایری لرستان اعلام کرد: عشایر این استان هر سال 1000تن پشم، 150 تن عسل و 17 تن روغن حیوانی را تولید و روانۀ بازار مصرف می‌کنند.

تولید سالانه 16هزار تن گیاهان دارویی در لرستان

نورمحمدی با بیان تولید سالانه 12هزار تن گوشت و 29هزار تن فراورده‌های لبنی توسط عشایر لرستان، بیان کرد: عشایر این استان در حوزه‌های فرش، گلیم‌بافی، جاجیم، سیاه‌چادر، گبه، حصیر و نمد فعال هستند.

او با اشاره به کوچ عشایر لرستان، یادآور شد: عشایر در فصل سرما در جنوب این استان، شمال خوزستان و شرق ایلام زمستان‌گذرانی می‌کنند و در ییلاق نیز در مناطق شمالی لرستان اتراق می‌کنند.

مدیرکل امور عشایری لرستان متذکّر شد: ایل‌های بالاگریوه، چگنی، دلفان، بیرانوند، پاپی، حسنوند، سادات، بختیاری و دریکوند مهم‌ترین طوایف عشایری در این استان هستند.

نورمحمدی با اعلام فعالیت عشایر لرستان در بخش گردشگری گفت: عشایر با ایجاد نوروزگاه‌های عشایری و بوم‌گردی نوع زندگی، معیشت، فرهنگ و هنر عشایر این استان را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • امضای ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب امضا می‌شود
  • عملکرد دیدنی بوکایو ساکا در دیدار مقابل بورنموث از نگاه دوربین باشگاه آرسنال / فیلم
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • مفاهیم: آشنایی با عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت (SDH)
  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • عشایر لرستان سالانه ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می‌کنند
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های مناطق عشایری